Inlägg från: skåne84 |Visa alla inlägg
  • skåne84

Tilles tråd

hej vill att ni ska veta att ni e så så duktiga som kämpar på o ni ger oss alla så mycket genom att dela med er av allt det svåra man ser helt enkelt annorlunda på livet, vi e många i skåne som verkligen tycker ni e guld värda O tille vilken kämpe han e gud så fin han e jag ser inte hans sår utan jag ser hans fina insida han verkar ha ett hjärta av guld..

GRATTIS LIAM! vilken kämpe till stoebror du e... Hoppas ni får en rolig kväll med era söner

Många kramar från skåne ska gå o tända ett ljus för tille nu

Godnatt sov gott

• skåne84

Godmorgon yille med familj ännu en dag e kommen hoppas ni får njuta av den tillsammans... Kramar från skåne

• skåne84

hej skänker er en tanke från skåne tänker på er varje dag ofta ofta massor av kramar till er underbara familj extra många till tille

• skåne84

skickar dussin tals kramar till er håll ut..................... Tille va inte rädd

• skåne84

Godnatt jordens kämpe att du orkar du måste ha ett stort hjärta fullt av kärlek så som du orkar kämpa på... Du blir mött av himlens alla änglar med öppna armar tar dom emot en sådan prins som dig va inte rädd.... Godnatt på er hoppas ni får en underbar o härlig natt tillsamman utan smärta..

Kramar från mig o min lille prins cazper

• skåne84

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____) ljuset brinner för dig Tille du har gjort så så mycket på denna stora jord fastän du e så så liten TACK Tille med familj för att ni visat oss att man ALDRIG ska ta något för givet. Om man någon gång skulle göra det ska man genast tänka på er så tror jag man Skäms faktiskt...

• skåne84

TILLE jag tänker på dig hela tiden dina stora blå ögon har trollbundit mig du e allt ett charmtroll tack för att du gjort så mycket för oss alla !!!!

• skåne84

Godmorgon Tille! hoppas ni får en treevlig dag utan smärta i högre grad. Hoppas badet blir bra utan smärta Tille jag tänker på dig våga släppa taget....
    Många styrke kramar sabina & cazper vi tänker på er

• skåne84

Tänker på dig glöm aldrig det Tille världens uthålligaste kille du e så så stark o förtjänar tapperhets medalj! Du har valt de starkaste av alla att ta hand om dig deras uppgift e inte lätt men det klara dom med bravur tille du måste vara stolt att ha såna fina föräldrar Therese o Nilklas ni måste klassas bland de bästa av föräldrar ni e så oehört starka ni ger oss alla en annan syn på tillvaron tack o åter tusen tackl för ni delar detta med oss

Kramar i tusentals från skåne

• skåne84

hej heh Tille vilken kämpe du e jag tänker på dig jämnt jag vill träffa dig o bara hålla dig i min famn pussa din panna o berätta för dig o hela världen hur underbar du e tck tuille för du finns du har skänkt mig så mycet fäller en tår för saknaden efter dig kommer bli ENORM

Svar på tråden Tilles tråd