Inlägg från: skåne84 |Visa alla inlägg
  • skåne84

Tilles tråd

Klatermaja

den sidan du skrev jag kommer in på något helt annat!!

• skåne84

nu såg jag det!! vad ska man säga finner inga ord så så fina ord att jag bara gråter Tille Tille vad du gett oss så mycket du kan inte fatta tror jag

• skåne84

Hej familjen Sänder er en varm kram o kommer tänka på er imorgon hoppas ni får det mysigt tille kan vara så så stolt att ha sådan familj med så mycket styrka för det hade jag varot något enorm... Tille föralltid i mitt hjärta Kramen

• skåne84

Massor med kramar till familjen men även alla andra här inne tycker ni e helt underbara Krammmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn

• skåne84

Hej therese med familj vill bara säga godnatt på er sov så gott tänker på er

Tille alltid i mitt hjärta

• skåne84

Alla kramar går till er tänker på er jämnt
    Tille alltid i mitt hjärta!

• skåne84

Godnatt familjen Tänker på er så så mycket saknar tille alltid i mitt hjärta du e min lille prins du har gett så mycket på så kort tid TACK!

• skåne84

Hej familjen Tänker på er hoppas ni har det trevligt i solen det e så så skönt Tille alltid i mitt hjärta Kram på er

• skåne84

Skickar en godnatt kram till familjen tänker på er dagligen
    Tille alltid i mitt hjärta kram på er

• skåne84

en fin dikt till er som jag tror tille velat att ni skulle haft..
    tille alltid i mitt hjärta

Var inte arg lilla mamma
    jag var tvungen att gå.

Älskade pappa,
    Mitt liv blev så kort.
    Ta hand om varandra,

Jag vet att ni gråter
    Och det finns ingen tröst,
    men lyssna till era hjärtan
    Och ni kommer höra min röst.

Jag finns inte bland er,
    Men jag finns ändå
    I era själar och i hjärtat jag finns
    Min själ lever
    Jag hör era böner Mamma , Pappa
    Jag älskar er så

• skåne84

Hej familjen! Välkommna hem igen så fint ni haft det.... Längtar tills på ons kl 21 då vi kan se dokumentären TACK för satt ni delar den med oss..

Tille alltid i mitt hjärta hoppas du har hittat många att leka o busa med .. Vi glömmer dig ALDRIG

KRAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

• skåne84

Hej familjen kommer in för att visa att jag tänker på er o aldrig glömer er ni e så underbart fina o har gett oss så så mycket

Tille alltid i mitt hjärta

Svar på tråden Tilles tråd