Inlägg från: Tarjas |Visa alla inlägg
  • Tarjas

Tilles tråd

Inatt drömde jag om Tille och er det, var en fin dröm. Ni kommer alltid att finnas i mina tankar. Kram till er alla.

Tarja med familj

• Tarjas

Sov så sött Tille. Hoppas du ser en massa vakra drömmar.

• Tarjas

God morgon hela famljen. Ville se hur er Tilleprins har det. Hoppas han fått sova utan smärtor inatt och att ni fått vila.

Hittade en fin text till kämpande lille Tille...Ni finns i våra tankar och hjärtan hela tiden.

Kärleken är ett moln av guldstoft
    Några uns kan fångas i en varsamt kupad hand
    Kärleken är floderna och haven
    Och stilla regn som faller över land
    Inte mindre än så
    Aldrig mindre än så
    Vill du iväg så låter jag dig gå
    Molnet skimrar, vattnen strömmar ändå

(Text av Christine Hellqvist)

Fjäderlätta kramar från Tarja, Mika, Elina och Markus

• Tarjas

HejsanTherese

Vill bar skicka en kram ...
    / Tarja

• Tarjas

Tille vännen. Att du orkar kämpa så. Dina änglavingar kommer snart och hämtar dig. Det är med stor sorg jag säger det, men det blir så mycket bättre för dig och det är det som betyder nåt. Tänk att slippa ha ont och kunna leka med dina änglakompisar. Du kommer få det så bra. Och mamma. pappa och dina syskon kommer alltid minnas och älska dig. Självklart också sakna dig, men de vet att det snart är din tid att få komma till ro. Och tänk alla andra som du berört i djupen av vära hjärtan. Du kommer alltid finnas med oss i våra hjärtan och vära tankar. Finner inga ord för hur du tagit mig med storm. Din enorma kraft, ditt mod och din kärlek till livet, och till din fantastiska familj för att inte tala om dina kloka och vakra blå, blå ögon.

Sov så gott Tille prinsen. Fjäderlätta snusningar på din panna.

Och god natt Therese, Nicklas och Liam. Änglarna vakar över er alla.

Kramar Tarja

• Tarjas

Tänk vad lille Tille redan uträttat.. och han är nog inte färdig än...

• Tarjas

Önskar dig en god natt Tille och hoppas att du inte har ont.
    /Elina

• Tarjas

God natt Therese, vi hörs imorgon. Sov så gott det behöver ni.

Kram

Tarja

• Tarjas

God morgon hela underbara familj.
    God morgon älskade lilla Tille Prinsen. Ville kika in och se om du är kvar hos mamma, pappa och Liam eller om du har fått på dig änglavingarna i natt... Hoppas hur som helst att natten varit snäll mot er. Tänker på er hela tiden...Elina hälsar. Tille...kämpen...älskade lilla barn. Du finns i våra hjärtan. Nu...allltid...i evighet...

Hoppas du får en bra dag var du än är. Kikar in lite senare.

En riktigt stor kram med tacksamhet styrka, mod och kärlek till er alla.

Och till Tille, en fjäderlätt puss på din panna full med kärlek, tacksamhet och bara mer kärlek...

Tarja

• Tarjas

God morgon Therese och hela underbara familjen. Så Tille vännen är inte färdig för fortsatt vandring än heller. Vilken kämpe han är, Prinsen. Han väntar in rätt tid och vill vara med sina kära ännu en fantastisk dag. Bara du, Tille hjärtat, vet när du är redo...

Ha en härlig dag och njut av varje sekund.

Kramar från Tarja

Svar på tråden Tilles tråd