Inlägg från: Tarjas |Visa alla inlägg
  • Tarjas

Tilles tråd

Haloo älskade Tillevännen. Nu är jag väldigt sent ute igen. Du ligger nog redan och sover med Bamsesnuttis brevid dig...mysigt...Du vet Tillehjärtat jag tänker på dig så mycket...jag vet att du har det bra bland dina änglakompisar...men ändå...Ibland kan man bli lite ledsen i ögat. Men vet du då Tille...då ska man gå in och titta på alla fina bilderna på dig och läsa vad din kloka mamma Therese skrivit i sin blogg...Hon skriver så fint och positivt så då blir man lite glad igen. Och så ser man dina underbara blå som är så fina...så kloka...de vakraste någonsin...Tille-Prinsen...Hoppas du haft en härlig dag, men det har du ju varje dag...eller hur Hjärtat?

Sov så sött och dröm vackra drömmar...snusa på Bamsesnuttis, det gillar han nog... Vi hörs imorgon igen.

Tillevännen...älskade lilla barn...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Försiktiga gonattkramar
    Tarja

• Tarjas

Hej Therese och hela underbara familjen. Ni verkar åter igen ha haft en bra dag. Ni starka människor...Och hålla på och springa och greija. Själv ska jag hoppa upp på motionscykeln så fort Elina somnat. Ha en trevlig kväll. Hoppas du vann på pokern=)

Tillehjärtat... sov så sött nu lilla vän...det är en ny dag imorgon...samla krafterna så du orkar busa och leka med dina kompisar...

Du finns i mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Kramar till er alla

Tarja

• Tarjas

Tillevännen...nu är jag ute så har sent igen. Jag vet att du redan ligger och sussar så gott. Idag har vi haft så fantastiskt väder här i Hölö, med solsken och faktiskt lite värme. Det är väl härligt Tillehjärtat...det är så bra att du låter oss här nere också ta del av de härliga solstrålarna. Men det är klart att du gör Hjärtat...kloka, älskande, starka och modiga Tillekillen... Har du hunnit med något bus idag, eller har ni målat hela dagen? Nää, lite bus och lek har du nog hunnit med, det hinner ju alla småkillar med, vare sig man är en ängel här på jorden eller en liten himlaängel=)

Sov så sött nu älskade lilla vän...Hjärtat...Mamma Therese och Pappa Nicklas skatt...Snusa på Bamsesnuttis så sover ni gott båda två...

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Nattikramar

Tarja

• Tarjas

Tillevännen...nu är jag så fruktansvärt trött så jag ska nog gå och lägga mig riktigt tidigt idag. Hoppas din dag varit bra, med mycket bus, och att solen sken på dig och dina änglakompisar också...Tänker på dig Hjärtat och tittar på dina bilder, ibland blir jag ledsen men, sen tänker jag att du har det bra där du är...Dina underbara föräldrar är så starka och tänker så positivt, sunt, klokt...ja så då tänker jag på de och känner mig bättre till mots...klarar de detta på ett så fantastiskt sätt så ska jag också göra det Till-Prinsen...tänk allt bra som kommit ur det här, som borde ha hänt utan att du skulle behöva lida... men nu blev det så att för att öppna våra ögon så kom du med ditt budskap...tänk Tillevännen...du med dina underbara blå...så stark, klok och modig...ett släktdrag må jag säga...

Sov så sött Tillelille och krama Bamsesnuttisen allt du kan...för kärlek ...det är du...

Snusningar och nattikramar
    Tarja

• Tarjas

Tillehjärtat...Har du hört att din mamma och pappa ska ut och resa? Det kommer bli så härligt för dem...tror du inte det vännen?
    Hoppas din dag varit bra tillsammans med dina änglakompisar...fylld med lek och stoj...Du har väl märkt att det blivit ordentligt fint väder här nere hos oss...och massa fjärilar flyger omkring och påminner mig om dig...Inte för att jag behöver bli påminnd...för du finns i mina tankar flera gånger varje dag...du lilla älskade Tille-Prinsen...Så fin, med dina underbara stora blå...så modig, stark, kämpande, älskad och älskande...Hjärtat...

Sov så sött älskade lilla vän...tätt tätt intill Bamsesnuttis...mysigt...

Tillevännen...du vet att du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Snusningar och varsam nattikram
    Tarja

• Tarjas

Hej Tillevännen... Ännu en fantastisk solig dag är snart till ända. Du ligger säkert redan och sover med Bamsesnuttis...efter dagens alla strapatser jag tror du varit med om. Och mamma och pappa flög ju förbi dig idag...såg du de...riktigt riktigt nära...va härligt Tillehjärtat...Din underbara mamma Therese och din fantastiska pappa Nicklas...så älskande och starka...kloka och modiga...precis som du Hjärtat...precis som du...
    Sov så sött Tille-Prinsen så hörs vi imorgon igen...

Och som jag sagt så många gånger tidigare Tille...älskade lilla vän...du finns i mitt hjärta...idag... imorgon...i evighet...

Natti kramar och små snusningar på din lilla panna

Tarja

• Tarjas

Va härligt att ni kommit fram, och varmt har ni det också, så ska det ju vara. Njut nu riktigt ordentligt, eller ni kanske behöver vila lite först=)

Ha det så underbart

Massa kramar
    Tarja

• Tarjas

Hej Tillevännen...Det är Tarja. Ja jag vet att jag inte skrivit nåt på ett per dar, men har varit väldigt trött och haft mycket att stå i. Du vet att du alltid finns i mina tankar Hjärtat, eller hur? Men nu är jag här.
    Läste att din mamma och pappa har det bra på sin välfötjänta semester, och att din mamma varit lite ledsen idag... du vet ju Tillehjärtat hur det är...vi har ju pratat om det förut...Ibland blir man ledsen, men sen kommer man ihåg alla härliga stunder och minnen man har och då blir man gladare igen...man får vara ledsen ibland, och behöver vara det också...Men tänk vilken tur de har...dina underbara föräldrar...Mamma Therese och Pappa Nicklas...de har varandra, kärleken, styrkan, modet, orken och viljan att ta sig igenom det här...och så har de Liam och Dea...och dig Tille-Prinsen...i sina hjärtan, tankar, i alla vackra minnen ni har delat tillsammans...älskade lilla vännen...
    Vet du Tille...jag kommer inte kunna skriva till dig på en hel vecka! Jag vet inte hur jag ska klara mig. Men vi ska åka på semester, vi ska flyga imorgon, och jag och Elina ska hålla utkik efter dig när vi flyger bland molnen...och vinka till dig...vi ska till Kreta hoppas det är bra väder där...men det kan väl du fixa Tillekillen?
    Hoppas du har det så jätte bra med dina änglakompisar...Du...kämpen...Tille-Prinsen...mammas och pappas skatt...Vi får pratas vid även om jag inte kan skriva till dig...

Sov så sött med Bamsesnuttisen...i din varma sköna säng...Hjärtat...

Massor av varma nattikramar

Tarja

• Tarjas

Hej Therese och Nicklas

Vill bara önska er en fortsatt härlig semester. Tille-Prinsen är med er...alltid...leendes och kikandes med sina underbara blå...

Ha det så himla bra.

Kramar i massor
    Tarja

Svar på tråden Tilles tråd