Tilles tråd
Hej igen jag förstår inte varför jag blir så ledsen vaje gång jag ser kortet på Tille när han skrattar? Han är så otroligt söt där.
Hej igen jag förstår inte varför jag blir så ledsen vaje gång jag ser kortet på Tille när han skrattar? Han är så otroligt söt där.
Ska gå och lägga mig. Det är så fruktansvärt att ligga och tänka på stackars lilla Tille när man ska sova. Kan inte släppa honom. Varje kväll ligger jag och tittar på vår lilla sladdis som ligger bredvid mig och jag är så lycklig. Men någonstans inom mig så värker det av oro för Tille. VARFÖR????
Ville bara titta in och se hur ni mår!
Hej Therese kommer du fortsätta att skriva efter det att Tille.....har gått vidare? snyft. Vill så gärna veta hur det kommer att gå för er och önskar er all lycka i framtiden.
Tänkte bara fråga hur länge sen det fina kortet på Tille (som du använder som visningsbild på presentationen) är taget? Skrattar han ingenting nu? Han är så söt.
Hej Therese tänkte bara höra om ni vet hur mycket Tille väger nu? Hur mycket vägde han som mest? Får Tille sitt morfin via munnen och i så fall hur får ni i honom det när han inte vill äta eller dricka? Många envisa frågor. Ha det bra, tänker på er och erat jobb med eran sötpropp hela tiden. Ni är otroliga!!!!!
Tänkte bara titta in och önska att alla som läser detta har lika härligt vårväder som jag. Tankarna går förstås till Sundsvall till Tille och hans familj. Ha det bra allihop!
Hej Therese hoppas att du har haft lika varmt och skönt som jag. Har varit in och läst i din dagbok. Det är verkligen synd att Tille bara ska ligga och vänta. Ha en skön kväll och snusa på Tille från mig.
Tänkte bara kika förbi och säga god natt. Det låter på dina anteckningar som om er lille kämpe är på väg att lämna oss. För några dagar sen grinade jag så fort jag tänkte på Tille, men efter att ha följt er familj och det lugn du besitter så känns det lite bättre just nu. Har beställt boken om Tille i dag. Tille kommer aldrig att försvinna ur mina tankar.God natt hela familjen.
Hej Therese undrar bara om Tille ligger ensam när han sover eller om det alltid är någon i närheten av honom?