Tilles tråd
En människa försvinner aldrig. Det är bara att nämna dess namn så finns den alltid där. Tille kommer alltid att finnas någonstans. Det är många som nämner hans namn varje dag. Många kramar till familjen.
En människa försvinner aldrig. Det är bara att nämna dess namn så finns den alltid där. Tille kommer alltid att finnas någonstans. Det är många som nämner hans namn varje dag. Många kramar till familjen.
Hej Therese och Nicklas! Jag beundrar er verkligen. Ni har verkligen förstått alltihopa, till skillnad från mig. Jag känner inte er men ändå känns det som om man gör det. Vi alla som fått tagit del av Tilles liv har bara fått se en liten liten del. Ni har ju varit förberedda på detta och har verkligen gjort allt rätt. Sträck på er och gå ut i resten av livet med era huvuden högt, det förtjänar ni verkligen. Njut av vårvärmen. Tänker på er. Kram.
Hej Therese har ni pratat med psykologen nå mer, eller är ni så starka att ni inte behöver det?
Hej Therese. Tänkte bara fråga om Tille var döpt. I så fall vad hade han för namn mer? Tycker att Tille är ett jätte fint namn så du har säkert fler fina namn.
Hejsan Therese ville bara önska god natt och tack för att du orkar svara på alla frågor. P.S gulliga namn han har din lilla prins! Hoppas att ni får sova ordentligt i natt. Kramar till er.
Kikar in och säger god morgon. Lycka till med allt i dag. Du verkar så lugn, jag beundrar dig verkligen. Det verkar inte vara de allra roligaste sakerna att göra i dag, men det måste ju göras. Hoppas att ni hinner ut och njuta av vårsolen oxå! Hur mår Liam? Har han tagit det bra!? Hej så länge.
Vi har också tänt en stjärna för Tille. Kramar Fam. Berkemo
Önskar god natt och hoppas att ni har haft en skön dag. Jag tycker det verkar som om ni hanterar denna situation väldigt bra. Men som sagt ni har väl bearbetat detta ett ganska långt tag. Vi andra har ju bara varit med en liten bråkdel av Tilles liv. Är ändå väldigt glad att få deltagit i detta. Man vaknar liksom upp. Synd bara att det var just denna goa lilla kille som fick sätta livet till....snyft. GOD NATT hela familjen!
Önskar er en härlig dag i solen. Lie rörigt med de här nya.?
God morgon i vårsolen. Har varit in och tittat på Tilles annonser.Jättefina! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag är här och läser varje dag. Även om jag inte skriver på flera dar så tänker jag på eran goa familj. Många varma vårkramar från mig.