• kapet

Tilles tråd

Varje gång jag läser om lille tille rinner tårar.God natt till er alla och hoppas ni får lugn natt

• kapet

Sov gott lille käömpe.Äntligen fick du ro.Du kommer alltid att finnas i våra tankar och hjärtan.
    Många kramar till din familj.

• kapet

Hej therese

Det är så sorgligt ,men för Tille är det skönt att slippa ha ont.Har gråtit många ggr idag och tittat på hans bilder.Han hade så stark livsvilja.
    Ni,ni har varit och är fortfarande så starka. Han fick mycket kärlek och var bland sin familj när han somnade in.Han har fått oss att tänka till vad vi har och att vara väldigt tacksamma för det.Att inte ta allt för givet.
    Hoppas du fortsätter skriva om er.
    Nu är han där uppe och vakar över er.
    God natt och hoppas ni får sova inatt.

• kapet

En liten dikt till er

Änglabarn

Sov i ro min ängel
    Mitt vackra ängla barn
    Vaggas till sömns av molnen
    Medans solen håller dig varm
    Du är aldrig ensammen
    Alla stjärnor på himmlavalvet är änglar
    Små barn som fick vingar precis som du

Jag älskar dig min ängel
    Vi ses snart

Gud vakar över dig

• kapet

Jag blev jätte glad när jag läste att aftonbladet sänker 50 000 till Tilles fond.
    Inatt så drömde jag om lilla Tille och det första jag tänkte på när jag vaknade imorse var det han och hans familj.Hoppas ni sovit  bra inatt.
    Du lilla Tille,många har du berört jätte mycket som ingen annan.
    Igår tänge jag en stjärna för dig lilla Tille.

• kapet

God morgon Therese och familjen
    Hoppas ni får en bra dag idag.Jag är kvar och bryr mig och tänker på er fortfarande.
    Många kramar

• kapet

Hej familjen

Hälsa Tille att det är många som tänker på han.Hoppas det blir fin dag imorgon.
    Sänder er många styrkekramar inför morgondagen.

Idag så tänkte jag på att min grabbens grupp på dagis heter Fjärilar. Förr så var det inte så märkvärdig,men nu varje gång jag lämnar han och hämtar han tänker jag på Tille.

SAKNADEN

Du är saknad i denna stad varje dag.
    Den dagen du försvann skapade du tankar hos oss alla.
    Sanningen hinner i kapp oss och tårar rinner ner för allas kind.
    Från att se dig lee ena dan till att aldrig mer se dig här i stan.
    Det är jobbigt att se hur stan sörjer men de är ett bevis på hur älskad du va.
    Och att vi alla kommer vara med dig en vacker da.
    Tiden går snabbt där du är och snart e vi också där.
    Vi ska göra allt de vi aldrig hann. Och vi ska se han lee igen,
    att få tillbaka dig skulle va som en dröm blev san.
    Vi saknar dig och vi lämgtar tills den dagen vi får ha dig i våran famn.

• kapet

Idag är det strålande väder.Det blir en jätte fin dag oc ceremonin säkert.
    Tille det är många som tänker på dig och din familj,speciellt idag kl 13.00.
    Sänder er många styrkekramar och tänker på er.

• kapet

Tänker på er i denna svåra stund.
    Vila i frid lille vän. Du är älskad av många.

• kapet

Härligt att det blev så som ni hade tänkt. Tille hade ordnat med fint väder :)
    Inte en enda minut hade gått utan att jag tänkt på er och visst kom det hur många tårar som helst.Men det är du värd Tille.
    Idag när jag var ute och promenerade såg jag ett moln som liknade svamp.Och då tänkte jag ,Tille vill visa alla att han har ett nytt hem nu och att det är fint. Jag har läst någonstans att svamp(i drömmar) betyder nytt hem.
    Ingen så liten har berört så många människor som Tille lille och lärt många att upskatta livet och livets gåvor på så kort tid som han gjorde.

Tille kommer alltid att vara en del av mitt hjärta och han kommer aldrig att bli glömd.

Idag kände jag en viss tomhet,men Tille jag vet att du har det bra.

Therese,ta hand om varandra. Han kunde inte få bättre familj.Han vet det och är stolt över er.

Många kramar från Alma med familj

Svar på tråden Tilles tråd