Inlägg från: JohannaAxelsson |Visa alla inlägg
  • JohannaAxelsson

Tilles tråd

Åhh lilla underbara Tille. Varför ska ett barn behöva drabbas av sånt här?? Det är så jävla orättvist och det gör verkligen jätteont i mitt hjärta. Vill så gärna hjälpa till och jag VILL bota honom av hela min kropp. Hela kroppen skriker och vill hjälpa trots att jag vet att det inte finns något bot. Fy fan säger jag bara.
    Barn ska ju få leva o växa upp tillsamman med sin mamma, pappa, syskon och släkt.

Även om man vet att han får det så mycket bättre när han dör, då han slipper smärtan så gråter jag bara av tanken att det FAKTUM; JA Tille kommer att dö närsomhelst.
    Det första jag gör på morronen är att kolla om Therese skrivit något i tråden eller i sin db ifall han lever eller inte och det känns lite småjobbigt när man är på jobbet och inte kan kolla på FL förräns vid 22.

• JohannaAxelsson

Måste ´bara få fråga alla här i tråden.

Det känns lite som om alla "utomstående" här inne, vi lever på hoppet o hoppas innerligt på ett mirakel, (nu menar jag inte att Therese o NIcklas hoppas) vi har lite svårt att faktiskt acceptera att Tille fakstiskt ska dö medans Tilles underbara föräldrar har förlikat sig med den tanken och accepterar detta.

Är det bara jag som känner så här eller är det fler?

• JohannaAxelsson

Lurksmulan: Hopp o förtvivlan. Där satte du huvvet på spiken. EXAKT så känner jag med. Jag har vetat länge nu ju att han kommer att dö men det slog först idag (och hårt med) att jag kommer att dö förmodligen snart och oj oj va ont det gjorde i mig då. Det gick inte hålla tillbaka tårarna.

Sannispannisen: Håller med dig!

• JohannaAxelsson

Åhh Therese!
    Det gör ont i mig att veta att ni inte bara kan ta Tille och krama om honom riktigt hårt men ändå varsamt. Vet inte vad jag hade gjort om jag inte kunde göra det på mina barn. Ser på min Nathalie som är exakt 1 mån äldre än Tille.

• JohannaAxelsson

Idag döpte vi våran tös och då tänkte jag på Tille när vi bad "fader vår". Det är så orättvist!

Varför varför varför?!?!?

• JohannaAxelsson

Ja ännu en dag har lille Tille varit med oss alla här. Det är alltid lika nervöst att titta i din dagbok på morronen och jag håller alltid andan en liten stund innan jag sett vad som står. Jag hoppas ni alla får en skön natt med sömn.

Många kramar till er alla och en försiktig på puss på Tilles panna och en smekning på hans kind

Svar på tråden Tilles tråd