Inlägg från: JohannaAxelsson |Visa alla inlägg
  • JohannaAxelsson

Tilles tråd

Va fina ni var idag och vad vackert med ballongerna. Man ser att Tille var väldigt lik dig och att han fick såna vackra underbara ögon var nog inte så konstigt med tanke på att både du och Nicklas har jättevackra blå ögon i varsin blå nyans

• JohannaAxelsson

Den saknade av Tille jag känner i mitt hjärta är bara en liten bråkdel av vad ni känner. Det är helt otroligt vilka underbara personer ni är.
    Åhh va jag önskar att man kunde göra/gjort mer än bara skriva och donera pengar.

Kram kram kram och åter miljoner kramar till er!!!

• JohannaAxelsson

HEj Therese!
    Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Skönt att få pyssla om Dea lite. Här har solen skinit som bara den och massa fjärilar har jag sett. Speciellt de som flugit lite mera långsamt har jag lagt märke till och tänker då på Tille.

• JohannaAxelsson

Åhh Cineline! Gud så vacker och underbar den bilden är som du gjort!!!*tårkar en tår*
    Kan inte ens beskriva med ord hur vacker den är!!!

• JohannaAxelsson

Cineline: Förstår inte hur du gör. Jag kan knappt PS överhuvudtaget och det lilla jag kan blir så kasst tycker jag när man jämför med er "proffs". Har du några tips får du gärna skriva i min gästbok..

Förlåt Therese det blev lite OT här

• JohannaAxelsson

Godmorron Familjen Kärlek!
    Hoppas ni har sovit gott.
    Härligt att få komma iväg litegrann och bara rå om sig själva lite.
    Jättefin artikeln i Sundsvalls Tidningen.
    Ha en underbar dag!

Tille-gubben: Tänker på dig så in i norden och vet att du har det skönt där du är och leker med de andra små änglarna.

Svar på tråden Tilles tråd