Tilles tråd
Var är gamla tråden? Letar febrilt...
Var är gamla tråden? Letar febrilt...
Vad jätteskönt att den kommer tillbaka i alla fall! Kram på er alla, Therese, o försök njuta av Liams födelsedag trots all uppståndelse på forumet i dag!
*kramar*
God Morgon hela familjen! Hoppas ni får en lugn o fin dag tillsammans. Tänker så mycket på er så ni anar inte! *kramar*
Therese: orkar du med en fråga till? Du behöver inte svara om du inte vill, men jag undrar vad det är Tille äter? PÅ en av tidningsbilderna håller du en flaska med genomskinligt innehåll, är det näringslösning, eller? Jag fattar ju att han inte kan äta välling o sådant, men är lite nyfiken på vad det är ni ger honom.
Tack Therese för att du svarade på min fråga. Den otäcka damen(läs kärringen) på telefon' tycker jag du ska göra ditt bästa för att förtränga! Vem vet hur hon mår egentligen? Du råkade väl bara komma i vägen...usch för sådana människor!
Stora kramar till Tille o hela familjen!
God natt Tille, sov gott o dröm vackert! *kramar*
God morgon, familjen!
Hoppas Liam får ett roligt kalas o att Tille inte blir alltför sur när ni badar honom!
Ni är i mina tankar varje dag, ja varje minut.
Lycka till med badet, det blir nog skönt för Tille att få nya, rena bandage. Sänder "styrke-tankar" till Tille.
Har just läst ditt senaste dagboksinlägg, Therese och det skär verkligen i hjärtat att ni inte kan hålla honom nära, men han känner ju er kärlek ändå. Skönt att badet är över o att det gick fint. Ha ett trevligt kalas o snusa lite lätt på Tille från mig!
God natt Tille, sov gott o dröm vackert. Vad fint att du kunde vara med på Liams kalas.
God natt familjen, ni är alla i mina tankar.