Inlägg från: Flutterby |Visa alla inlägg
  • Flutterby

Tilles tråd

annca: skicka ett meddelande til "Tillespappanicklas" inbox, så berättar han hur du beställer pins.

• Flutterby

Vill passa på att hälsa till Kristoffer också, han har ju ingen egen tråd, vad jag vet, så jag lånar Tilles tråd, hoppas det är OK?

• Flutterby

Ser att du är med oss fortfarande, lille Tille. Jag blir både glad och ledsen. Hoppas ni får en lugn o skön dag, kanske lite mera solsken. Läste i AB, det var så fint! *kramar*

• Flutterby

Lille Tille, fem tänder! Det är bara en mindre än min pojke har och han är hela 13 månader! Jag tittar in med jämna mellanrum för att se hur du har det. Sötnos!

• Flutterby

Tänk om det är så att Tille väntar på att få träffa Dea! Han har ju hållit ut så länge, så han hinner kanske. Ha det så bra ni bara kan, hela familjen! *kramar o snusningar*

• Flutterby

God natt Tille, sov gott o dröm vackert. Jag tittar in lite senare igen och sedan i morgon bitti som vanligt.

• Flutterby

Lille Tille, det gör ont att läsa hur tunn du är, men samtidigt blir jag så glad att du har det så bra du kan hos mamma och pappa och familj o vänner. Tror nog att du orkar ligga o spana en stund på gästerna med dina vackra blå ögon. Tittar in igen senare, ha en fin eftermiddag o kväll o sov så gott!

Svar på tråden Tilles tråd