Tilles tråd
Hej,hej
Grattis till den nya familjemedlem. Det kommer säkert att bli jätteroligt i Salzburg.De kunde inte hitta och välja ut bättre personer att lämna över pengar till forskare. Ni och lille Tille har förtjänat det.
Önskar er god natt
Hej,hej
Grattis till den nya familjemedlem. Det kommer säkert att bli jätteroligt i Salzburg.De kunde inte hitta och välja ut bättre personer att lämna över pengar till forskare. Ni och lille Tille har förtjänat det.
Önskar er god natt
Hej
Lästa att dagen inte varit ngn höjdare,men ni har klarat mycket mer än så.Förstår att Berats bortgång har tagit hårt på dig/er.
Tille lille,nu har du fått en änglakompis till.Ta hand om lilla Berat.Det är jag säker på att du kommer att göra det.
Många kramar
Hej,hej
Hoppas ni mår bättre idag.Undrar om ngn har träningsvärk.Roligt att se han spela fotbol.
Här är det riktigt tråkit väder idag.
Kramar
Scorpis,här kan du läsa om pgd
http://www.ivf1.com/pgd/
Hej
Hur gick det att springa Therese? Liam är så duktig,både i skolan och hemma. Jag förstår att det kändes bra att sotta där när han är så duktig.
Kramar
Vill önska er en riktig god natt.
Det där att ngn har anklagat Therese och Nicklas för att tjänna pengar på Tille har jag missat.Skrev de det i tråden eller?
Det kommer alltid att finnas såna personer.Hoppas ni inte tar åt er såna här kommentarer.
Hej familjen
Önskar er en riktig trevlig helg.
Hej
Skönt att höra att det känns bättre idag.
Önskar er fortsatt trevli dag/kväll
Hej familjen
Hoppas ni haft det bra idag. Önskar er en god natt
Kramar