• kapet

Tilles tråd

Önskar er och alla goa människor på FL en riktig god natt.
    Tille lille,sov gott.
    Många kramar

• kapet

Tille lille,du har berört många,över hela världe. Nu har du blivit en stjärna i Hollywod också.
    Tack vare dina underbara föräldrar som låtit oss alla följa dig och din familj.
    Du var så liten,men ändå så STOR och har gjort mycket på din korta tid här bland oss.

• kapet

Hej familjen,Tille  och alla goa människor här på FL
    Jag har inte varit här inne på hela dan idag.Har bränt mig rätt så illa idag när jag lagade lunch.Men ,men det går över.

Läste din dagbok och det är skönt att höra att Liam verkar komma in i vardagen.
    Idag regnade det nästan hela dag,men ikväll så klarnade det upp och solen tittade fram.Då tänkte jag att nu är det våran kämpe som ordnat med lite sol här i Örebro.
    Tille,det var väl du.
    Önskar er en bra kväll.
    Therese,hur gick det med spelande?Vann du?
    Många kramar

• kapet

Hej Therese
    Det är alltid bra om man ligger på +. Skönt att det gick bra till slut med pokern.
    Önskar er god natt.
    Många kramar

• kapet

Fint inslag var det.Nu fick man se mer av Therese och Nicklas.Och självklart rann det tårar.

Det var så gulligt när Nicklas sa Att de känner sig trygga i varanndra.

Tille lille,du kunde inte få bättre föräldrar.

www.tv4/mitt

Tv inslaget heter TILLE och är 18 min lång

• kapet

Qramiz
    Om du går in påwww.tv4/mitt och klickar på Se våra sändningar
    Så kommer det upp alla sändningar och där på listan står det "TILLE" .Den är från igår.

• kapet

Jag tror inte det går att bränna till DVD .Sen vet jag inte om man får göra det .
    Micke från tv4 visste inte om det var på riks i lördags eller om det kommer nu på lördag. Om vi har tur så kommer det nu på lördag och då kan man spela det på video eller dvd.

• kapet

Hej Therese
    Det var bra att ni hittade en cykel som Liam tyckte om.
    Nu har jag läst igenom några sidor på tråden och fattar inte att folk kan göra så.Ringa till rikstäckande tidning utan att ta reda på det från dig.Men vi är som vi är.
    Håller med de andra,ni vet och vi vet också hur det är med både Tille fonden och insamlingen som var.Men nästan alla här på FL står bakom er. Ni vet att ni inte är ensamma.Det finns rätt så många som stödjer er i vått och torrt.
    Tille,jag trodde att du lärt oss alla att vara bättre människor,men fortfarande finns de som inte har lärt sig.Det kommer väl alltid att finnas såna.

Sen skrev du att vi var dina bästa vänner.Jag kan säga så här:För så chatde jag inte med de jag inte kände.Nu så hör det till det vardagliga att få in på FL,läsa dagboken,läsa tråden,tänka på er,tänka på Tille .......
    Ni kommer alltid att finnas i mina tankar.Och du Tille lille kommer alltid att finnas både i mina tankar och mitt hjärta.

Många kramar från Örebro

Svar på tråden Tilles tråd