Tilles tråd
Tack för att vi får ta del av hur ni har det i underbara landet.
Koppas resterande tid blir lika underbar, som det verkar ha varit hittills. Jag vill osså.....
Bamsekram/Helena
Tack för att vi får ta del av hur ni har det i underbara landet.
Koppas resterande tid blir lika underbar, som det verkar ha varit hittills. Jag vill osså.....
Bamsekram/Helena
Hej på er! Tittar in nu igen. Man vill ju inte missa nåt.
Här i Sundsvall är det soligt i dag, men det blåser som attan, och varmt är det inte heller.
Antar att ni har ungefär samma väder, hm? Det är väl inget kul att vara där borta i Thailand, heller, haha. Regn, blåst, otrevliga människor, äcklig mat, och skabbiga hotell.......nej jag säger det igen: JAG är då INTE avundsjuk, nej då.....åh nej!
Skämt å sido. Ha det fortsatt underbart i paradiset.
Bamsekram/Helena
Wow vilken pool! Inget för en höjdrädd som mig. Jag skulle klamra mig fast efter inre kanten, och där skulle jag nog sitta tills någon drog upp mig. Fö skulle det ju kanske inte bli så mycket vatten kvar med mig i.....för om du kallar dig valross, så gick det upp för mig, att jag nog är en `strandad val´, haha.
En mysig kväll önskar jag er! /Kram Helena
Tittar in som vanligt, och hoppas ni myser och har det så bra ni bara kan och orkar med.
Therese! Nu har du haft närkontakt med både läskiga ormar och flygfän. För guds skull, ge dig inte på krokodilerna också!...
Jag är rädd för ormar och jag är rädd för småkryp, men....KROKODILER, brrrrr! Det skulle väl vara enda gången man fick känna sig som just ett kryp..( Ja du vet, som jag sa igår, strandad val, hehe.)
Ha de finfint./ Kram Helena
En månad av sorg och smärta. En månad med kärlek och hjärta.
För oss kommer du alltid att finnas. Vi ska alltid minnas.
De vackraste ögon man kunde se. En gudomlig pojke, som hade D.
Mamma och pappa, syster och bror. Deras kärlek är så stor.
Sällan man större styrka har sett. Tack Therese&Nicklas, för allt ni gett.
Vi finns här för er, så länge ni vill. Och när det är nog, då säger ni till.
Ha en skön kväll. Kram Helena
Ett sista inlägg från mig, då jag inte kan låta bli, haha.
Se till att få upp nå´t riktigt stort nu, så blir det gratis middag resterande vistelse. Låter jäkligt spännande att kliva upp 4 på morgonen....men åska kanske inte man vill ha då...Fick du tag på några piller? ( INTE såna med gubbar på!)Om inte, så hoppas jag du klarar dig bra ändå. Skepp o hoj!
Sov gott nu våra små duvor!
Kram
Ja nu ska ni snart kliva upp, antar jag, gäsp. Så här kommer en dikt (igen)...
Upp och hoppa, som en loppa.
Nu ska ni fiska och inte shoppa.
Ut på böljan den blå.
Dra upp fiskar, stora som små.
Frisk luft och havets bris.
Utan päls och ingen is.
Solen ska skina, när Nicklas drar sin lina.
Och inget illamående får Therese pina.
Nej, ni ska få en härlig dag.
Lycka till, från `lilla jag´.
Ha de underbart!
Säger god morgon till er, och god natt till mig!
Kram/Helena
Hej! Hoppas fisketuren blev lyckad, med stor fångst, och att ni inte bränt er där ute? Solen tar ju som tusan till sjöss.
Önskar er en skön och avkopplande kväll, med smarrig middag och god natts sömn.
Karm fra meg/Helena
Ah, ni är tillbaks! Har tänkt på er hela dagen. Hoppas det varit en toppentur?
Sitter här i Bergsåker och huttrar. Det är kallt och tråkigt.
Hade hellre sett er dra upp dom STORA fiskarna? live....
Men ni har väl inte heller nå vidare väder, gissar jag, haha.
Mys och sköt om er!/Helena
Hej på er!
Hoppas allt är bra i dag, och att ni fortsätter mysa och må gott.
I Sundsvall är det ju kallt fortfarande, och i morse var det t o m frost ute, brrr.
När ni åker hem, ta med er värmen då, tack.
Jag är ju fortfarande inte avundsjuk, alls, hehe. Vem vill lämna detta paradis, för Thailand? Byta ut fukten i källaren, dammråttorna under sängen, tvättberget, mot er misär? Pooler, palmer, sagolika vyer, romantik? Nej tack!
Skämtar bara, men det vet ni nog numera.
Bamsekram / Helena