Inlägg från: MuminMy |Visa alla inlägg
  • MuminMy

Tilles tråd

Godmorgon!

Hoppas natten gett lite lindring och vila för både dig och din familj!

/my med familj
  • MuminMy

lamagirl - kan du inte länka in den i tråden med alla de andra bilderna?

/my - sjalmamma och effellare
  • MuminMy

hemgårn och andra som undrar: jag frågade Therese om hon skulle vilja att vi gjorde lite bilder åt familjen - vi är många här som har photoshop/psp som en stor hobby, Therese sa att det ville hon gärna, förhoppningsvis blir det ett fint minne för dem.

• MuminMy
     Godmorgon 
    Hoppas även idag att natten gett lindring och vila och att
    ni är redo att möta ännu en dag tillsammans.

/my med familj
  • MuminMy

Sov gott lille Tille, vi tänker på dig, varenda sekund. Hoppas natten skänker vila och lindring och söta drömmar ....

• MuminMy

så vackert sashasfarsa Gråter 

Hoppas ni får en bra dag där Tille kan känna all värme och kärlek som människor sänder till honom, jag hoppas också att lite av värmen och kärleken skvätter på andra barn med samma sjukdom som behöver det Kyss

Den otroliga styrka som ni, Tilles nära,
    uppvisar är en otrolig inspirationskälla för oss alla.
    Ni är helt fantastiska!

my med familj
  • MuminMy

Det går såklart jättebra att länka till aftonbladet, inga problem.

• MuminMy

*blåser fjäderlätta solpussar på Tilles kind*

• MuminMy
    Hälsar dig välkommen till en ny dag *blåser fjäderlätta solpussar på din kind*

Du finns i mitt hjärta varje sekund, jag hoppas du känner vår värme och kärlek och att du inte klamrar dig kvar för vår eller din familjs skull, vi finns här för att fånga dem när du reser...
  • MuminMy
    *info*
    En tråd stängs inte pga av att enskilda inlägg inte är okej, att anmäla sitt eget inlägg är alltid att rekommendera, då slipper man oftast "påföljd". Alla referenser till insamlingar, av vilket slag det än månde vara, ska hållas privat och inte i forumet.
    /Moderator
Svar på tråden Tilles tråd