Inlägg från: Madde30 |Visa alla inlägg
  • Madde30

Tilles tråd

Det värker i mitt hjärta när jag tänker på dig och din familj Therese. Varje dag gråter jag när jag tänker på er lilla Tille och eran sorg. Jag hoppas för Tilles och eran skull att Tille snart får sin eviga sömn, så han ska slippa smärtan och ni ska slippa er smärta över att se Tille lida.

Många kramar från mig.

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God natt Tille och sov så gott.....

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God morgon Tille!
    Läste din mammas dagbok och ser att du är med oss ännu. Du är en riktig kämpe!!
    Hoppas du får en bra dag tillsammans med din familj.

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God natt hela familjen...hoppas ni får en natt med många härliga drömmar!

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God morgon Tille lille!!
    Läser att du är mycket svagare idag och det gör mig så ledsen. Jag trodde att du skulle ha lämnat oss nu Tille. Du är verkligen en riktig liten kämpe.
    Hoppas att badet inte blir för jobbigt och för smärtsamt för dig lille vän.

Therese och Nicklas, jag vill tacka er för att ni delar med er av eran sorg och situation, att ni delar med er av lilla Tilles liv. Jag tänker på er ständigt och som så många andra gråter jag när jag tänker på er. Vill bara krama om er och göra något för er.....

Varma kramar/Madde

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God morgon Tille med familj.
    Direkt när jag vaknade idag så tänkte jag på dig Tille. Undrar om du finns med oss eller om du har släppt taget och gått vidare. Är det kanske storasyster du inväntar och vill ta farväl av?

Jag va ute i vårsolen och gick igår och hela 5 fjärilar såg jag och genast tänkte jag på dig lilla gubben!

Tänker på dig Tille och hälsa mamma, pappa och dina syskon att dom oxå finns i mina tankar hela tiden!!

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

Hejsan Tille!
    Idag kommer ju din storasyster och nu får vi se om det är henne du väntar på lillegubben.

Jag hoppas att du får en bra och smärtfri dag. Tänker på dig och dina familj hela tiden.

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

Sov så gott lille Tille!! Hoppas du får sova gott och jag hoppas att du får somna in nu. Nu har du hela familjen där hos dig, nu kan du släppa taget lille gubben!
    Jag gråter men jag hoppas för din skull lille vän att du släpper taget och ger dig iväg till dom andra små änglarna nu så du slipper smärtan!

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God morgon Tille!
    Hoppas du har haft en bra natt och att du får en bra dag!!

Glad påsk till hela familjen önskar Madde30 med familj

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

Lille vännen.... hoppas att han inte har ont!!!

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
Svar på tråden Tilles tråd