Inlägg från: Madde30 |Visa alla inlägg
  • Madde30

Tilles tråd

Sov så gott Tille...

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

Hoppas du får sova gott Tille, kanske somnar du in för alltid men du ska veta att du inte lämnat någon oberörd.

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30
    Äntligen har du fått somna in lille vän. Tårarna rinner och jag är så ledsen.

Vila i frid lille gubben
    STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30
    Nu kikar jag inte in längre för att se hur det är med Tille. Han har det garanterat jättebra hos änglarna nu och har inte ont längre.

Nu kikar jag in för att titta till dig Therese och Nicklas och givetvis Tilles syskon!
    Jag har gråtit till och från hela dagen idag, så fort jag tittar på min lilla dotter så gråter jag. Min sambo kramar om mig och säger gång på gång att Tille har det bättre nu. Det känns som att jag har förlorat någon nära nu när jag följt er så länge. Många mer tårar kommer rinna.

Beklagar verkligen eran stora förlust.
    STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

Har nu tänt en liten stjärna för en stor kille.

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God morgon Therese!
    Kikar in och ser hur det är med er och det ser ut som ni mår ganska bra.
    Det känns lite tomt utan Tille här på fl nu. När jag va gravid va man här inne för att diskutera krämpor osv sen kom Emma och då hittade jag Tilles första tråd och har följt er sedan dess och verkligen lidit med er och många tårar har runnit på mina kinder. Varje dag har jag loggat in här flera ggr per dag enbart för att se hur Tille mådde.... nu är lille Tille borta och det känns så tomt.

Jag kommer hälsa på dig här inne varje dag och se hur du och resten av familjen mår. Vi är många som tänker på er och som vill ge er en stor kram.

Varma kramar Madde

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

God morgon Therese!
    Hoppas du fått en god natt sömn.
    Läste annonserna och sitter här med tårar som rinner längst mina kinder. Så otroligt fina! Men till en fin liten kille så klart!

Hoppas ni får en fin dag.

Många styrkekramar

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30

Ni finns i mina tankar.

Hoppas ni får en fin dag att minnas.

Varma kramar Madde

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Madde30
    Mina tankar går till Tilles familj denna dag!
  • Madde30

Så skönt att höra att dagen varit så pass bra som den varit!! Jag har tänkt på er hela dagen och ni kommer att finnas i mina tankar en lång lång tid framöver!!!

Mina tankar går till Tilles familj denna dag!!
  • Madde30

God morgon.
    Sitter här och lyssnar på Tilles låt och tårarna rinner. Vilken underbar låt.

Åhh vad jag älskar mina underbara ungar!!
  • Madde30

Som så många gånger innan sitter jag här och gråter. Ni finns i mina tankar varje dag!

• Madde30

Åh vad glad jag blir att pengarna går till ett litet syskon! Om ni så hade velat köpa strumpor för alla pengar så hade det varit ok oxå men det här va verkligen jätteroligt att höra!! Hoppas verkligen att det ska lyckas!!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!!!

Många kramar Madde

• Madde30

God morgon Therese!

Vad härligt att få komma iväg!! Hoppas att ni får en underbar tid i Thailand nu! Rå om varandra riktigt mycket nu, det kan behövas efter alla månader med sorg som ni har haft!!

Många Kramar Madde

• Madde30
    Hoppas att ni får en underbar semester!!!!
  • Madde30

Jättefin film med er igår!!! Jag grät mig igenom den! Lilla lilla Tille så fin han var!!!

• Madde30

Fick Tilleboken idag och oj vad jag har gråtit!!! Eran lilla Tille kommer alltid att finnas i mitt minne!!

• Madde30

Hejsan Therese och Nicklas!
    Ifredags kom boken "Tille-Lille" OCH pinsen! Så jag satt ute på min altan och tårarna rann när jag läste boken. Jag har ju redan läst din dagbok Therese och när jag satt och läste den innan Tille gick bort så grät jag varje gång och varje morgon när jag läste att Tille klarat natten visste jag inte om jag grät för att jag va ledsen eller glad, jag led både med er och med Tille.
    Nu när jag läste boken grät jag nog mest av lättnad för lille Tille. Nu lider han inte mera eran lilla kämpe!

Ni ska veta att även om jag inte skriver här varje dag så tänker jag på er, Tille och hans syskon, VARJE dag! Eran lilla kille har verkligen klamrat sig fast i mitt hjärta och många många fler!!!

Ta hand om er!!!

Kram Madde

Svar på tråden Tilles tråd