Inlägg från: ninaa 65 |Visa alla inlägg
  • ninaa 65

Tilles tråd

Godmorgon underbara familj.
    Vår lille kämpe är kvar, han följde inte med tåget inatt som din vän Magnus skriver om, druckit lite har du också, va bra.
    Vilken livsvilja lilla Tille vännen har, det måste vara
    för all kärlek han får från er.
    Hoppas att ni får en bra dag idag tillsammans.

Magnus. Jag kan känna hur underbar denna plats är som Tille ska till, det är helt otroligt
    hur vackert det är efter jordelivet.

• ninaa 65

Sov sött lille vännen tillsammans med mamma och pappa.
    kramar från ninaa

• ninaa 65

Godmorgon älskade familj , hoppas att natten vrit lugn och att ni har snusat
    gott på lille Tille. Här är det mulet och grått men i Sunsvall skinner nog solen
    om inte så kanske Tille skiner även idag hos er.
    KRAM I MASSOR TILL ER.

• ninaa 65

Hej lille vän, kikar in ett tag innan det är dax att krypa till kojs.
    Läste att du ligger i mammas knä och är lite orolig, hoppas att du inte har ont.
    Kanske är det så att du drömmer om stranden som du och din kompis Magnus ska ner till.
    Vilken kompis du har vännen, som skriver så vackert till dig.
    Lille hjärtegryn jag säger natt i natti nu och sov sött kanske hörs vi imorgon, om du inte har hoppat på tåget inatt.
    Många styrkekramar till din älskade mamma och pappa, ta väl hand om er, ni är så underbara som dela med er av lille Tille till oss.

• ninaa 65

Glad påsk på er.
    Ha en skön promenad i solen.
    Tänker på er.
    Massor med kramar från
    ninaa

• ninaa 65

Sov gott nu lilla-hjärtat.
    Kramar i massor till mamma och pappa.

• ninaa 65

Tänkte bara titta in och säga godnatt till världens underbaraste föräldrar, som delar med sig av sin lille Tille.
    Du skrev att var tacksam till oss här på tråden, men jag vill tacka er för att
    ni har fått mig att inse hur mycket man har att vara tacksam för.
    Det finns så mycket kärlek hos er. Tar nu hand om er, ni finns i mina tankar hela tiden.

Lille Tille jag hoppas att du springer runt nu på molnen och leker med alla små änglarbarn, och slipper all smärta, jag vet alla himlens stjärnor har slutat att gråta för de har fått sin vackraste stjärna tillbaka.

Sov sött lilla Tille, jag kommer att ha dig i mitt hjärta.
    Kramar i massor.
    Carina

• ninaa 65

Hej på er.
    Har tänt en stjärna för lille Tille.
    Tänker på er.

Massor av kramar till er.

• ninaa 65

Godmorgon på Therese och Nicklas.
    Vill bara titta in och ge er en styrkekram idag, hoppas att allt går bra idag.
    Hoppas att du fick en bra stund fördig själv igår... Nicklas vann ni matchen?
    Lille Liam spöade säkert mormor och morfar i "fia med knuff ".
    Var inne och tittade på Tilles minnessida så fin den är.

kramar från Carina

• ninaa 65

Vill bara titta in och säga God natt, vad glad man bli när man läser din dagbok om
    att det gick bra idag.
    Tittar in imorgon igen.
    Kram på er.

Svar på tråden Tilles tråd