Inlägg från: ninaa 65 |Visa alla inlägg
  • ninaa 65

Tilles tråd

Godmorgon!
    Här läst de vackra annonserna i tidningen, så vackra ni har valt så fina dikter
    till Tille-vännen. Jag måste också säga att det är ett fint namn Tilles dagbok ska ha,
    hoppas att ni få en bra dag idag.
    Styrke kramar i massor till er.

• ninaa 65

Vilka fina bilderna på Tille, han är så fin.
    Tänker på er.

• ninaa 65

Godmorgon!
    Jag vet att Tille-vännen tycker att hans mamma är snyggast av alla.
    Han kommer att titta ner från molnen i morgon och titta på dig och tala om
    för alla andra änglar, titta där är min vackra mamma oh pappa.
    Hoppas att du får en skön stund för dig själv hos frissan idag.

Idag är det ingen sol här idag , Jag tror att lille Tille  har dragit ner "rullgardinen" här för det är ett enda stort svart moln här.

• ninaa 65
    Titta in och säger godnatt.
    Jag önska jag kunde ge er många styrkekramar inför morgondagen, ni kommer att vara i mina tankar.
    Vad fint av Toblerone och ordna med ballonger till i morgon, Tille-vännen kommer säkert fånga någon och springa runt med. Jag kommer att titta efter Tilles ballonger, kanske flyger någon förbi nere i blekinge .

Kramar i massor från Carina
  • ninaa 65

Godmorgon!
    Solen lyser här idag i blekinge, det är nog som så att lille Tille-vännen vill att vi ska få se
    om någon ballong flyger förbi här.
    Tänker på er idag extra mycket.
    Lillemantösa skrev så fint till er så mina tårar strömmar ner på mina kinder idag, hon skriver så fint till er. T
    Ta hand om varandra idag och kramas hårt.

• ninaa 65

Vad glad jag blir, jag läste att det ha gått bra för er idag.
    Ta nu hand om er ikväll och mys tillsammans med Liam och Dea.
    Kram från Carina

• ninaa 65

Godmorgon!
    Vilka fina bilder det var från cermonin igår, du är så fin i håret, bilden på er tillsammans är så fin, så mycket kärlek.
    Hoppas att ni får en riktigt fin dag idag tillsammans.
    Tille-vännen låter solen skina här idag redan 12+ .
    Tille och kompisarna vill ha klart väder så klart så de kan leka med de fina ballongerna.

Många kramar till er.

• ninaa 65

Va bra att ni har haft en bra dag tillsammans med lilla Dea. Jag läste i din dagbok att du sätter ihop ett litet album till Dea att ha med sig, måste säga att du är helt underbar mot Liam och Dea. Hoppas att ni får en fin dag imorgon och ta hand om er.
    Sov gott ...

Här kommer lite styrkekramar till imorgon.

• ninaa 65

Godmorgon!
    Jag gör som många andra här , önskar er en trevlig dag tillsammans med alla era vänner.
    Här skiner solen hoppas att den skiner hos er också.
    Kramar
    Carina

• ninaa 65

Va bra att ni har haft en bra dag tillsammans med era vänner 130st säger en hel del om hur älskade ni är.
    Det är klart att ni ska vara stolta när ni säger att Tille-vännen är er son, för han är stolt över att säga att ni är hans underbara föräldrar till alla andra änglabarn.
    Sov så gott, och hoppas att Dea inte var allt för ledsen när hon lämnade er ikväll.

Lille Tille-vännen hoppas att du har det bra tillsammans med alla nya kompisar.

Buketten blev jättefin med alla små fjärilar i.

Svar på tråden Tilles tråd