• meh

Tilles tråd

Hej Tille!
    Undrar om det var du som var och hälsade på oss en liten sväng idag, när det var en fin fjäril som flög förbi, vill gärna tro det .
    Vi kommer aldrig att glömma dig och du finns i våra tankar.

Therese, Nicklas, Liam och Dea, hoppas att ni har haft en fin dag och att allt går bra i morgon. Tänker på er och skickar all styrka till er som vi har.

Kramar Marie med familj

~meh~
  • meh

Pyssilullan - tror att Therese måste uppdatera betan, så kommer hela dagboken från gamla FL att flyttas över till hennes blogg. Har i varje fall uppfattat det så.

~meh~
  • meh

Tittar in för att önska er god natt.
    Hoppas att det gick bra för er idag, Therese och Nicklas.
    Tille, hoppas du haft en rolig dag med änglarna.

Kram

~meh~
  • meh

Åh, vilka fina dikter det var i dödsannonserna för Tille. Tårarna börjar rinna ner för mina kinder.

Hoppas allt känns bra, trots allt.
    Kram

~meh~
  • meh

Måste fråga, har Nicklas tagit bort sin sida på FL? Hittar den inte och vill gärna beställa pins.

~meh~
  • meh

Hej!
    Ni finns i våra tankar inför morgondagen. Hoppas vädret blir bra och att det blir en fin ceremoni.

Kram

Tille, hoppas du har det bra med dina änglavänner
    Kramar

~meh~
  • meh

Åh, vad glad jag blir när jag läser din dagbok. Att ceremonin blev så fin och vädret visade sig från sin bästa sida. Hoppas ni får en fin kväll allihop.
    Kram

~meh~
  • meh

Tittar in och önskar er alla en fortsatt trevlig kväll efter den roliga dagen ni har haft med Dea.
    Sköt om er, tänker på er.
    Kram

~meh~
  • meh

Hoppas att minnesceremonin blir en fin stund, precis som begravningen blev.

Tänker på er.

Kram

~meh~
Svar på tråden Tilles tråd