Tilles tråd
Vill bara titta in och önska er en trevlig kväll.
Tille, hoppas du har haft en riktigt rolig dag idag, precis som alla andra dagar.
Kram
Vill bara titta in och önska er en trevlig kväll.
Tille, hoppas du har haft en riktigt rolig dag idag, precis som alla andra dagar.
Kram
Godmorgon Tille, hoppas du får en härlig dag tillsammans med dom andra änglabarnen.
Godmorgon familjen, hoppas även att ni får en fin dag tillsammans.
Vill också passa på att önska er en trevlig valborg och helg. Får besök idag, så det kommer inte bli så mycket FL för mig den närmaste veckan.
Kram
Var hittar ni Tilles låt/låtar?
God natt Tille
Hoppas du har haft en underbar dag, dröm sött.
Hittade det
Vilken underbar låt i ditt namn, Tille. Tårarna rinner nerför mina kinder
Godmorgon Tille!
Har inte skrivit på länge, då jag haft besök och inte kunnat, men idag vill jag säga hej och fråga om inte du kan ta hand om våran hund som kommer till himmelen idag. Vet i och för sig inte om du har möjlighet att träffa honom i djurhimmelen, men om du har det, så heter han Simba och är världens goaste Landseer
. Han är stor, men snäll som en liten nallebjörn, älskar barn och att busa. Vore jättesnällt av dig om du kunde busa med honom lite då och då ![]()
Kram till dig och hoppas att du får en härlig dag.
Marie
Hej Tille!
Har du träffat Simba ännu? Hoppas det och hoppas att ni kommer riktigt bra överens
Han är jättesnäll, även om han är stor och vill oftast bara busa eller kela.
Ta hand om honom åt oss är du snäll, så han inte känner sig alltför bortkommen.
Hoppas du har haft en härlig dag tillsammans med alla dina vänner
Therese & Nicklas - hoppas ni får en underbar semester i Thailand, inte avis alls ![]()
Välkommen hem från semestern. Hoppas ni har haft det underbart.
Såg er på nyhetsmorgon och ni var så fina och Tille var så söt.
Tänker på er varje dag.
Många kramar
Marie med familj
Ett ljus lyser alltid för dig Tille och nu även för våran Simba. Hoppas att ni har fått träffats och har roligt tillsammans. Sköt om våran vovve åt oss, Tille, så vet vi att han har det bra
Stor kram till dig och din familj
Tänker på dig Tille och hela din familj.
Kram
En fråga när det gäller pinsen. Om man har skickat ett meddelande med adress till Nicklas gb, får man då en hemskickad när ni har några att skicka?
Tack Therese, då vet jag. Tror t o m jag beställde två
, tänkte ha en till sonens vagn också.
Hoppas allt är bra med er allihop.
Kram Marie
Hej hej!
Vill passa på att önska er alla en underbar midsommar
Tille, hoppas du får en härlig midsommar och att du busar och tar hand om Simba ordentligt åt oss
Kram
Marie med familj
Stor kram till dig Tille i sommarvärmen. Hoppas du har roligt med dina nya vänner och leker för fullt och att du och Simba trivs ihop
Kram till hela familjen och jag hoppas ni får en härlig semster
Marie, Bengt-Åke & Erik i Östersund