Inlägg från: Eija77 |Visa alla inlägg
  • Eija77

Tilles tråd

Godmorgon!
    Hoppas natten varit bra. Jasså, du ska till frissan idag. Va härligt! Det brukar alltid kännas så bra efteråt. Om en vecka ska jag också dit och fixa till mig lite
    Hoppas ni får en bra dag allihop! Tittar in senare...

TILLE... jag saknar dig så!

• Eija77

Ja undrar ja om Therese sitter och sliter sig i håret nu för att det har blivit grönt eller nått!?
    Närå... jag tror du är jättefin Therese! *kram*

• Eija77

Jag säger som de föregående talarna... hoppas verkligen att allt går bra imorgon och att det blir en fin stund för familjen, nära och kära... och för Tille såklart!
    Varmaste kramar

• Eija77

Vilken fin idé med ballongerna! Synd att jag inte kan se de hemifrån mig... det skulle vara mäktigt!

Tussane: Vilken otroligt fin dikt din lilla tjej har skrivit till Tille. Tårarna trillade då jag läste. Hälsa henne att hon verkligen är duktig på att skriva. Det ska hon fortsätta med

De varmaste kramarna vill jag ge till Therese, Nicklas och Liam inför morgondagen. Önskar innerligt att det blir en vacker stund att minnas hela livet.
    Känner med er!

• Eija77

Åsså hoppas jag att allt går bra för Dea också då hon kommer... för visst skulle hon komma till er på kvällen!?

• Eija77

Nu säger jag godnatt. Kommer att tänka på er extra mycket imorgon... det är vi många som kommer att göra. *kram*

• Eija77

God morgon!
    Sänder er en extra värmande tanke en dag som denna. Tyvärr kan jag inte tända ngt ljus för Tille under ceremonin eftersom jag precis den tiden ska hämta äldsta dottern på dagis... men som sagt, ni finns ändå i mina tankar...hela tiden.
    Kramar till hela familjen och till änglapojken Tille... i mitt hjärta

• Eija77

Å Tille, vilka fina ballonger som Panda har släppt till himlen... bara för dig. Å mer ballonger lär det bli!
    Jag saknar dig så mycket och idag känns det riktigt tungt i hjärtat. Jag vill bara gråta! Begravningar känns så definitivt... fast man kanske inte ska se det så.

• Eija77

Säger precis som alla andra... att det är lugnande att höra att allt gick bra för er idag. Strålande sol har det ju varit här i Sundsvall idag i alla fall. Det är nog Tille som fixat det!
    Hoppas att allt går bra för Dea också som kommer nu då allt är "över"... kommer förståss att kännas väldigt tomt för henne också. Ta hand om varandra familjen Underbar. Kikar in igen senare eller imorgon.
    -Tille i mitt hjärta *kram*

Svar på tråden Tilles tråd