Tilles tråd
Nu säger jag godnatt. Ska mysa lite med gubben en stund... jag kan ju inte vara här på fl hela dagarna heller
Imorgon är en ny dag med nya äventyr... så även för Tille. Spännande!
Kramar till familjen
Nu säger jag godnatt. Ska mysa lite med gubben en stund... jag kan ju inte vara här på fl hela dagarna heller
Imorgon är en ny dag med nya äventyr... så även för Tille. Spännande!
Kramar till familjen
Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Det glädjer mig.
Själv drog jag med familjen (sambo och 2 döttrar, Tilde 4 år & Telma 10 mån) på IKEA. Det va också helt okej... fast nu är jag helt slut. Vi har precis käkat tacos och nu ska vi se "Deal or no deal".
Tårarna rinner alltid då jag läser dina anteckningar Therese... av sorg men också för att ni är en så himla fin familj. Kommer aldrig att glömma vare sig er eller Tille!
Har varit in här några gånger idag men inte skrivit nått. Har haft fullt upp med att vara på barnkalas. När vi kom hem skulle vi städa för jag fyller år imorgon och då skulle det komma lite folk. När jag som bäst höll på att röja (det va kaos här) så ringer det på dörren. Då kommer min sambos släkt...IDAG!!! Gissa om jag vart lite stressad över hur det såg ut här... å inte hade jag ju gjort ngn tårta heller. Man kan aldrig lita på släkten
Jaja, det blir väl desto lugnare imorgon då vilket också kan vara skönt.
Har en hel del att planera ändå eftersom min kära sambo har valt att fylla 30 år på fredag
Nä, usch va jag surrar. Tänkte ju bara titta in och säga godnatt. Skönt att dagen gått bra för er. Blombuketten va otroligt vacker. Kunde inte blivit bättre!
Såg er i tidningen idag också. Kul att Dea fick vara med på bild
Vart har det annonserats om att det skulle vara auktion? Jag har missat det helt. Synd, annars har jag nog tagit mig dit och handlat lite för den goda sakens skull.
Vi ses imorgon här på fl! *kram*
Godmorgon!
Ännu en dag med nya äventyr. Hoppas träningen går bra idag, det gör det säkert
Själv kunde jag inte alls sova inatt och det känns idag
Låg vaken till kl 3 iaf och tänkte på Tille... å grät en skvätt, å log lite. Det är så blandade känslor kring Tilleman!
Tille: Undra vad du har för spännande äventyr framför dig idag!? Önskar du kunde tala om det för mig. Lova mig att göra mycket skoj i alla fall... älskade lilla fjärilspojke! *kram*
Godnatt Tille
Godnatt Therese
Godnatt Nicklas
Godnatt Liam
Godnatt Dea
Ni är underbara allihopa! *kramen*
Godmorgon!
Idag blir det en fin dag i Sundsvall igen
Skönt att Ni får ta det lite lugnt idag... Å Södra Berget ikväll, attans va avis jag blir! Naturligtvis är Ni verkligen värda det så jag är inte missunnsam... bara liiite avis
Hoppas Ni får en fin dag tillsammans.
Tille: Vad jag saknar dig! Ser dina stora blå varje gång jag sluter ögonen. Du var, är och förblir en riktig liten superhjälte. Hoppas det blir många spännande äventyr för dig idag. Har du kvar några ballonger att leka med? Åsså undrar jag, bakar den där snälla tanten gott bröd?
Ha det så himla bra ikväll och imorgon nu. Njut av utsikten, sviten och inte minsta VARANDRA
Idag har jag också fått boken om Tille.... så vackra bilder. Tårarna sprutade då jag bläddrade i boken... de rinner bara jag skriver om det
Kram till er!
Morrn morrn!
Har inte skrivit något på några dagar nu. Vill bara säga att jag fortfarande finns kvar här. Bara lite mycket att stå i nu... min sambo fyller 30 år imorgon så det har varit en hel del planerande. Och som vanligt så har jag sparat en massa till sista dagen så idag blir det bara att STÄDA och TVÄTTA
Det är ju iaf bra väder att stöka i... längtar ju inte ut precis.
Hoppas det blir en bra dag för både dig Therese och Nicklas. Ni är underbara människor... men det vet ni nog redan
Tille: Vad gör du idag? Tar det lugnt och myser i regnet kanske... eller springer du omkring och leker för fullt? Saknar dig... blir både ledsen och fylld av värme på samma gång då jag tittar på bilder på dig och dina stora blå. Du är så vacker!
Jättekramar till dig.
Om du träffar min morfar, farmor, farfar, Carina,
...Oj, blev tokigt det där. Det jag skulle säga va att om du träffar min morfar, farmor, farfar, kusin Carina, kompis Fredrik eller farbror P-M så hälsa de från mig... du kan väl krama de från mig och säga att de ska hålla ett vakande öga på dig
Underbart om pengarna kan gå till ayy skaffa Tille, Liam och Dea ett syskon... tänk va malliga vi ska bli här på fl. Kommer att käånnas som om vi har fixat det
*hehe*
Tycker så mycket om er och är jätteglad att ni gillar "presenten". Hoppas Liam och Dea också blev stolta över sitt.
Nu ska jag gå ner och spela lite biljard med grabbarna. Några komoisar till min sambo är nämligen här
Natti natti