Tilles tråd
God Natt allihopa. Vem vi än är, var ni än är...
God Natt allihopa. Vem vi än är, var ni än är...
Hej och hå...
Hoppas ni haft en bra valborg...
Tilles låt har verkligen satt sig på min hjärna. Jag går omkring och nynnar på den HELA tiden...Jag kan vakna mitt i natten och tänka på den låten. Men den är vacker, åsså tänker jag ju på Tille samtidigt så det gör inget att den "fastnat".
Vad skönt för er att "få hem" Liam igen. Han kommer nog att gilla sin skämma bort Liam dag.
Tittar till er senare.
Fortsätt ta hand om varandra. Kramar Elin
Therese: Visst är det ganska häftigt när man väl kommer på vad man egentligen vill jobba med. (Läste vad du skrev till Hemgårn) Oftast kommer man väl på det för sent... När jag låg inne på barn 4 med Max och såg hur läkare och sköterskor jobbade med dessa små barn kände jag bara att jag ska bli barnläkare! Jag blev så otroligt faschinerad av deras arbete, även om det kan handla om mycket sjuka barn.
Probemet är väl bara att jag redan har en hel del studieskulder så jag redan läst till Lärare...hm... Men det hade varit roligt...senare kanske... /Elin
Hej Tille...
Tack för att du fortsätter sprida solsken över oss. Idag har det varit jättevarmt ute. Men jag har inte kunnat gå ut för jag har 39,5 i feber och mjölkstockning. Det är inte så kul...Jag tror att jag har varit lite för lite klädd när jag har varit ute och sprungit eller snarare lunkat om kvällarna...
Jag läser din bok varje dag, du är så fin, så fin.
Ha det så bra Tillemannen...Vi ses snart igen.
Kramar Elin
Tittar bara in för att säga God Natt...
Du är så duktig med träningen, jag får så dåligt samvete. Men jag har faktiskt börjat så smått jag också, jag är dock inte lika flitig som dig. Men då ska jag ju å andra sidan inte komma i en bikini om två veckor *ler*... Hoppas ni får en underbar resa, det är ni värd.
Det är så roligt att läsa om hur mycket du tycker om Liam trots att han inte är din biologiska son. Du verkar ha tagit honom till ditt hjärta på det mest självklara sättet. Tänk att det finns människor som du. Vi har mycket att lära av dig...natti natti/Elin
Har precis tittat på hela inslaget från intervjun på tv4. Naturligtvis sitter jag här igen med rödgråtna ögon igen. Jag kommer nog aldrig att sluta häpna över er otroliga styrka och insikt. Du och Nicklas ser så klart på saker, ni vill verkligen göra det bästa av allt, alltid... Ni har de finaste av hjärtan...Ni är vackra människor både innanför och utanpå...
Många kramar till er och till Tille, han med de fantastiskt blå ögonen...
Therese...
Du skriver att alla på fl har blivit en del av ditt liv... Jag har tidigare tyckt att det varit ganska patetiskt att "chatta" på nätet med människor man inte känner...Men det här känns på något sätt helt är annorlunda. Jag har aldrig träffat dig jag har aldrig heller "pratat" med dig men ändå vet jag hur långt du springer på löparbandet, vilken middag du ska äta varje (nästan) kväll, när du går och lägger dig för kvällen osv. osv... Du/Ni har blivit en del av min vardag. Det är konsting med sant...Och jag är så glad och tacksam att jag får ta del av ert fantastiska liv och er fina Tille...
Kram E...
*SKRATTAR* Läste just hemgårn´s inlägg om att vi reser kollektivt ragg här på FL...Det var kul...Men så är det faktiskt. Ingen får vara "dum" mot den mest underbara familj som finns...
God Natt och många kramar /Elin
God Morgon på er. Tille är en lydig liten gosse som skiner många varma ljusa solstrålar över oss idag. Det var precis det jag önskade mig...tack gulle plutten...
Ha en trevlig dag. Jag tittar till er lite senare!
Varma kramar Elin
Undra just om det blev någon bio för er?!
Själv har jag hysteriskt ont i min hårbotten då jag varit och gjort en hårförlängning...Jag rekomenderades att ta alvedon innan natten...DET SLITER och gör ONT!!!!Men snygg blev jag *hi hi* Och det är ju som dom säger: ska man va fin får man lida pin...
Ni är så duktig som har storstädat idag, det skulle jag också behöva, men jag hittar alltid på en massa ursäkter för att slippa undan.
Hoppas ni haft en trevlig kväll!
God Natt kramar från mig...