• Anonym (konstigt)

Otrogen så länge det är hemligt

Hej,

Varför finns det så många killar/tjejer som har sambo/partner men ändå är med andra under tiden och är otrogna?

Varför nöjer dom sej inte med det dom har?

Varför ska det alltid repareras/räddas när en otrohet uppdagas?

Har själv träffat en såkallad "PLAYER" och nu duger man inte när playerns respektive har fått veta.

Varför går det bra så länge det är hemligt att träffas och ha sex?

Tänker dom på den dom är otrogna med? Hur dom mår?

• Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt
  • LittleSunshine

Ja du, det skulle jag oxå vilja veta.

// e R i k A
  • Nutz

Nej dom tänker inte på den dom är otrogna med.
    För personer som du beskriver är extremt egoistiska och ser alltid till att dom själva är Först,Viktigast och Nöjda.
    Dom trampar genom eld för SIN EGEN skull.
    Dom som står i vägen,trampar dom på!

Grymt egoistiska personer som iten har en aning om vart
    deras samvete och hjärta sitter.

• Anonym (konstigt)

"puffar" på

Någon annan som varit utsatt för en player?

• Unidentified Visitor

Självklart bryr sig inte en Player om någon annan än sig själv för då skulle han/hon knappast ha varit otrogen mot sin partner från början eller?

• 860430

Ohhhh jaaa ! Var tillsammans med en sån i ett år, men han var extrem! Jag vart blind till slut , Han berättade varje gång han var otrogen..Och det gjorde han alltid när vi hade sex (vilket tillfälle) .. Han hade sex me drygt 25st under vårat år , och ja förlät han gång på gång! Jag var dum ! Tyvärr så inser jag det nu! =/

• Anonym

Jag har varit utsatt för en player, var t.o.m. gift med honom!

• smillanova

jag ska tala om för dej hur dom som är tillsammans med dom som är otrogna mår....

Min pojkvän var borta hela lördags natten. han skulle bara till en kompis och ta en öl. Kl 2 började jag ringa till honom..fick fan inte tag på han..han hade inte mob på.
    ringde allahans kompisar och hörde men dom viste inte vart han va.
    han kom hem tjugo över åtta på söndagsmorgonen. jag hade inte sovit en blund under natten. Direkt han komm innan för dörren såg jag att han hade gjort nått han inte skulle ha gjort.
    Jag fråga men han neka. Började tro på han.

han åkte och jobba igår. å han skullesova i lastbilen för han har sån körning.
    jag ringde å fråga han hur han ville ha det. han ville va själv å tänka en vända. sen i morse när jag pratade med han erkännde han att han hånglat med en annan brud och kramats (hon har pojkvän).
    Nu vet jag inte vartjag ska ta vägen..jag älskar han så jävla mycket! allt jag vill 'r att han ska komma hem å säga att han ångrara sej..så kan vi fixa det här.
    men han ska va själv å tänka..
    har sån jävla lusst att gåä å hänga mej..men jag ska va stark idet här...ska skita i han...fasst det gör så fruktansvärt ont....
    så alla där ute som stöter på andras pojkvänner! tänk er för! det är inte han ni sårar...utan hans flickvän...

Orka leva vidare???

• Yrslan

TS: Jag undrar om du visste att han var upptagen eftersom du skriver "nu duger man inte när playerns respektive har fått veta.."? alltså tolkar jag det som att du redan visste att han hade en annan. Då är ni ju två som spelar spelet. Den som sig i leken ger får leken tåla är min åsikt.

• Lillan7704

Yrslan:

Japp, så tolkar jag det med! Lika stora kålsupare båda två!

• Anonym (konstigt)

Ja, jag visste att han var upptagen.

Visst vad jag gick in i men känner mej ändå lite utnyttjad. När sambon fick veta så skulle förhållandet repareras.
    Varför inte reparera det före? Måste vara svårare nu efter att ha varit otrogen och leva med det? Det har inte kommit fram till sambon så leva i en lögn måste vara svårare.
    Alltså svårare nu än före otroheten anser jag.
    Själv är jag singel men ändå.

Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt