• Anonym (konstigt)

Otrogen så länge det är hemligt

Hej,

Varför finns det så många killar/tjejer som har sambo/partner men ändå är med andra under tiden och är otrogna?

Varför nöjer dom sej inte med det dom har?

Varför ska det alltid repareras/räddas när en otrohet uppdagas?

Har själv träffat en såkallad "PLAYER" och nu duger man inte när playerns respektive har fått veta.

Varför går det bra så länge det är hemligt att träffas och ha sex?

Tänker dom på den dom är otrogna med? Hur dom mår?

• Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt
  • Lillan7704

Den enda som är utnyttjad enligt min meing är killens sambo! Stackars tjej!

• Anonym (konstigt)

Ja jag tycker synd om hans tjej. Men hon vet om nästan allt och valde att stanna kvar. Förstår inte hur han tänkte.Men tydligen vill han ändå vara med sin tjej.
    Själv behövde jag inte tänka på någon. Hade jag varit tillsammans med någon själv så hade jag inte varit med någon annan.

• Lillan7704

"Själv behövde jag inte tänka på någon."

Så du har inget moraliskt ansvar då?
    Själv förstår jag inte hur man kan göra så mot en annan människa.. Veta att den man är med har partner, men skiter i det!

• Anonym (konstigt)

Ja jag vet att jag gjort fel. Men detta är ju ett avslutat kapitel nu.
    Det jag funderar över är varför går det så bra att vara otrogen och vara med någon annan så länge det är hemligt. När dom blir påkommna så ska det antingens repareras eller så göra slut.
    Själv skulle jag inte kunna vara otrogen och inte kunna vara tillsammans med någon som är otrogen. Inte förlåta el.glömma.

• Lillan7704

Man vet oftast inte vad man har förrens man förlorat det..

"Man saknar inte kon förrens båset är tomt"

• Bispan

Det är sånt folk gör som inte har bättre för sig.

Fattar inte varför du ältar det där. Det är som det är. Han har valt sin sambo och du blev sårad. Det kanske får dig att tänka en gång till innan du ger dig i lag med någon upptagen igen.

Bränt barn skyr elden brukar man ju säga.

• Anonym

Anonym (konstigt)
    Jag förstår din tanke och din fråga, och ska försöka svara så gott jag kan.

Det är nåt fel i människohjärnan, för man tror att man löser vardagsn tristess genom att träffa andra vid sidan av. Man träffas lite, och det är spännande. Man träffas och träffas, samtidigt lever man kvar i sin relation som känns bättre efter att man har varit otrogen (man TROR det i alla fall). Egentligen är man inte ute efter en ny partner, för man älskar nog den man lever tillsammans med - men tristessen tar över och man behöver spänning. Man tror att man får det genom att träffa andra. När ens partner kommer på en så ångrar man sig såklart, för man inser att det inte var värt det - och DÅ inser man också att man bör reparera det man har med sin partner istället för att träffa andra - det som man trodde skulle lösa saker och ting, bara för att det kändes bra för stunden.

Man flyr problemen helt enkelt - det är svaret på din fråga.

• Anonym (...)

Jodå, var sambo med en... Otrohet handlar bara om egoism. Man vill ha det man inte får ha. När det inte är hemligt försvinner väl spänningen och VISSA får skuldkänslor och "inser" vad de hade. Det betyder inte att de inte tar chansen igen...

• siciliana

"Varför går det bra så länge det är hemligt att träffas och ha sex?"
    Det går inte bra att träffa någon upptagen/vara otrogen överhuvudtaget!!

Kan inte alla hitta alldeles egna prinsar istället, så ALLA kan leva lyckliga i alla sina dagar, eller åtminstone om man har problem slippa inblandning av en tredje part?
    Kom igen, nu tummar vi på att andras män är NO-NO!
    *tummis*

Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt