• Anonym (konstigt)

Otrogen så länge det är hemligt

Hej,

Varför finns det så många killar/tjejer som har sambo/partner men ändå är med andra under tiden och är otrogna?

Varför nöjer dom sej inte med det dom har?

Varför ska det alltid repareras/räddas när en otrohet uppdagas?

Har själv träffat en såkallad "PLAYER" och nu duger man inte när playerns respektive har fått veta.

Varför går det bra så länge det är hemligt att träffas och ha sex?

Tänker dom på den dom är otrogna med? Hur dom mår?

• Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt
  • siciliana

Då var vi två! Var är alla andra tummar?

• Lillan7704

Min sambo tummar han med.. Så här kommer en till..

*tummis*

• Anonym (Hallååå)

Jag kan inte fatta två saker.

1. Varför låter man inte bli andras män/kvinnor upptaget är uptaget.

2. Om man nu är en sådan som inte kan hålla sig till en partner varför talar man då inte om det i början av relationen så att ens respektive inte behöver leva i en lögn det är verkligen egoistiskt att förstöra människors och specielt sina barns liv på det sättet.

Dem som gillar att playa runt och käner sig lyckliga med det kan hålla sig till varandra så kan vi som vill ha en prins och leva lyckliga resten av våra dar leva med varandra.

• siciliana

Lillan 7704 - Snäll han är, din sambo!

Anonym (Hallååå) - Sååå jaa, var är din tumme? Få se din tumme nu då? *tjatar och ber*

• Anonym (konstigt)

Tummar på det med.

Men jag mötte "playerns" tjej nu på lunchen, var och handlade i samma butik. Fy vad jag skämdes. Men hon vet inte vem jag är, tack och lov. Tänk om hon visste att jag varit med henns kille.
    Tycker synd om henne.

• Anonym

Att du tyckte synd om henne kanske får dig att tänka efter nästa gång du blir sugen på nån annans kille.. Tänk på det, kära medsyster.

• Anonym (konstigt)

Jo nog kommer jag att tänka på detta.
    Tänkte att tänk om det var jag som blivit utsatt för det. Att hon hade varit med min kille och hon visste vem jag var och vad dom hade gjort.

Nej fy vad jag skämms.
    Där gick vi förbi varann inne på affären och hon har ingen aning om att jag varit med hennes kille. Att det är jag.
    Men skönt att hon inte visste att det är jag då hade jag nog fått en utskällning eller nåt.

• lellitA

Ts jag förstår att du är besviken men jag antar att detta har slagit dig innan att det måste ha ett slut någongång.

Har du inte varit rädd? Jag antar att du har kännslor för killen ifråga.
    Jag tycker iof att du och killen är lika delakitiga då ni båda har varit vetande om detta och den enda som blivit bedragen och lurad är tjejen. Du får nog svälja och försöka gå vidare även om det är svårt. Jag tror att man oftast inte kan säga varför man är otrogen.
    Jag har själv inte varit det och enså länge har jag inte lyckats få någon förståelse alls för varför man gör så eller vad för rättigheter man skulle ha att skada någon annan på det sättet.
    För mig är det nog det värsta som finns att bli utsatt för och

jag kan inte ens ha förstående för älskarinan/älskaren som går med på det även om dom vet. För mig hade tanken varit äklig att tänka att killen låg med en annan tjej. Tänk om han inte tvätta sig imellan. Jag kan bara se ett senario framför mig hur killen är hemma o sätter på sin tjej sen går han hem till mig o sätter på mig utan att ha dushat. Nä jag är nog för svartsjuk och jag kräver att min partner har endast mig. Jag är livrädd för könssjukdummar. Tänk om det är så att han inte duchat immelan han treffat er då har ni tekniskt sätt haft sex ihop du o hans tjej trevligt va? varför inte erbjuda trekant liksom. nä ush vi alla är ju såklart olika.

• Anonym (den andre?)

Min historia;

Träffade mannen i mitt liv när jag var 15 år och fick 3 barn, varav den äldste har en bokstavsdiagnos. Pga detta barns agressivitet mot sina yngre syskon så tog jag beslut efter många års kämpande, att flytta med dom yngsta, pga bostadsbristen i staden så flyttade vi 10 mil bort. Ja jag älskade denna man då, men valde att prioritera mina barn. Efter ca ½ år så gör min älskade slut...
    Tyvärr så fortsätter vi att ha sex, umgås mkt ändå, och med (mina) förhoppningar att vi ska hitta tillbaks till varandra...
    Kallduschen kom efter ytterligare ett ½ år... han är intresserad av en "vän" som vi känt i över 10 år, som vetat om vår "familjesituation! en månad senare är dom ett par, åhh jisses, vilken smärta och sorg!

Nåväl, kommer fram till att jag fortfarande vill och kan umgås med han och ha en bra relation för barnens skull!
    Tyvärr så, under julen, när vi skulle fira den tillsammans, var bestämmt innan deras förhållande kom fram,och jag kände att jag kan umgås med han och barnen.
    Ja, tyvärr, igen, så har vi sex igen, (hadde fortfarande starka känslor för han), och kände mig väl skadeglad å hennes vägnar, hadde absolut ingen förhoppning om att det skulle bli vi igen, men ja, jag utnyttjade situationen och fick min "lilla hämnd", kändes det som!

Nästa dråpslag kom när jag av misstag hittade papper och vykort från en annan kvinna och får reda på att han haft en annan under hela den tiden vi haft sex och som jag då haft förhoppningar om att vi ska hitta tillbaks! Och att hans "nya tjej" visste om denne!
    En tjej som jag kännt i över 10 år, kunde inte ens höra sig för hos mig!

Då kom djävulen i mig fram och jag hadde en sexrelation med mitt x i ca 3 månader, och sen skvallrade jag för henne!

Har faktiskt ingen ånger gentemot henne eller honom, känner heller ingen "sann skadeglädje" men mår bättre ändå, efter deras svek!

Nu har vi bara en relation, jag och mitt X för våra barns skull.

Vi var tillsammans i över 14 år och jag trodde aldrig att han skulle svika mig så!

Har också tänkt att risken att han skulle ha sex med ngn annan fanns, med tanke på att jag tog hans oskuld, har frågat honom nga gånger om det, men han har nekat, ända tills jag ställde honom mot väggen, och inte ens då kunde han säga som det var!

Det här inlägget blev långt och kanske lite OT, men ville som sagt berätta min lilla historia, tack om du orkat läsa hit!

• lellitA

Den andra? ja det var en liten historia värkligen. Vad jobbigt allt måste ha varit för er alla igentligen. Säkert skönt att det är över nu kan jag tro. Hämd brukar ju sällan lösa några problem utan snarare som i ditt fall skapa fler men jag kan förstå dig lite i sitvationen faktiskt ärligt så vet jag inte själv hur jag hade handlat och tänker inte dömma dig utan försöka förstå och uppriktigt så önskar jag att du hade slupit den skit du fått vara med om /mhv lella

Svar på tråden Otrogen så länge det är hemligt