• StrawberryGirl

Erat bästa schampoo??

Har själv inte hittat mitt favvoschampo ännu och har torrt hår. Behöver lite hjälp.

• Svar på tråden Erat bästa schampoo??
  • StrawberryGirl

Inegn som har något favoritschampo?

• 19Malin86

Sunsilk funkar bäst för mig =)

• HaJoMi

Matrix sleek look. Det gör underverk med mitt torra hår som går av i topparna. Nackdelen är att det blir tungt om du vill kunna göra frisyrer. Annars helt suveränt!

• Jag är Dinah

Just nu är det screen stage 1 Mitt hår är oxå torrt men screen har gjort det bättre! Nvänder stage 2 oxå, men bara varannan till var tredje gång beövs inte mer för shampot är jättebra även utan balsam. Jag brukar vanligtviss vara beroende av balsam.

• Molle

Älskar Paul Mitchells "One".Luktar så underbart!

• PLank

Undrar åxå efter bra schampon

• Duckan74

Håller med HaJoMi, Matrix Sleek look är bra och drygt. Att det känns tungt, kan det vara för att det är bra för oss med lockigt hår, tynger ner det?

• Den där Linn

Älskar Matrix "Amplify Color XL" som ger volym till fägat hår.
    Just nu har jag TIGI's för färgat hår på badkarskanten...
    Barnen har Paul Mitchell's barnschampoo

• StrawberryGirl

åh,tack! Är det verkligen stor skillnad på schampo man köper hos frisör och schampo i vanliga butiker? Har testat men märker ingen skillnad.Kanske inte hittat rätt då?

• nitedrive

Jason Aloe Vera funkar för mig,finns i hälsokostbutiker för ca 98 kr flaskan.Bara naturliga ingredienser,inte de obegripliga innehållsförteckningar som finns i vanligt schampoo.Annars har jag använt L´oreal och Gliss med gott resultat.
    Tror inte skillnaden mellan frisörmärken och vanliga är såå stor,man betalar nog en del för namnet...

Svar på tråden Erat bästa schampoo??