• StrawberryGirl

Erat bästa schampoo??

Har själv inte hittat mitt favvoschampo ännu och har torrt hår. Behöver lite hjälp.

• Svar på tråden Erat bästa schampoo??
  • Who am I
    Duckan74 skrev 2006-04-21 17:36:17 följande:
    Who am I, har inte hört om det schampot förut. Värt att prova för mig med lite lockigt hår kanske?
    Det finns hos alla större frisörer *ler* Väl värt att testa,
    And when you get the choice to sit it out or dance, I hope you dance!
  • Grisa

El-Vital. Både de blå och de rosa produkterna

• A73H

Jag använder massa olika...fast Fudge-produkterna är jättesköna, och så luktar de kola!!! Yummi!

• NovaAlexandra

Jag använder redken all soft. Det är jättebra och luktar gott.

Det är stor skillnad på schampo från affären och från frisören, det från affären innehåller mest vatten. Av frisörschampot räcker det med pyttelite för att håret ska bli rent.

/mamma till världens bästa Sanna
  • Duckan74

Tack, ska fråga då. är nog lite insöad, köper oftast Matrix.

• mejram

Ett tag hade jag L'anzas ljusgröna flaska (heter?????) och balsam Detangler i samma serie. Det fungerade kanon. Men nu kör jag med Lush's schampokakor och de funkar lika bra och innehåller bara naturliga ingredienser och dessutom slipper man släpa hem en massa vatten.

• susspan

Herbal Essences helt klart. Fräscht och friskt Flört

• A73H

mejram: Funkar verkligen Lush?! Har också tänkt köpa, men känner mig lite osäker...balsam - hur funkar det? Jag har rätt så långt och flygigt hår, så jag behöver verkligen balsam! Har de det?

• axelsmamma
    Oriflame har massor med bra schampoo,säg till om du vill veta mera.
  • mejram

A73H - de funkar jättebra! Nu har jag en som heter....hmmmm....seaweed tror jag, turkosblå med lite alger i. Och balsam/inpackning Retread. De har flera sorters balsam, men jag har fastnat för denna. Finns även balsam på "kaka", men det funkade inte så bra på mig som gärna vill kleta in håret ordentligt . Schampokakan räcker hur länge som helst, löddrar som bara den.

Och har man barn är deras babyschampo Assisi jättebra. Låglöddrande för att kunna sköljas ur lätt och milt för ögon, hud och näsa.

Och jag får inte betalt för att säga detta

Svar på tråden Erat bästa schampoo??