• StrawberryGirl

Erat bästa schampoo??

Har själv inte hittat mitt favvoschampo ännu och har torrt hår. Behöver lite hjälp.

• Svar på tråden Erat bästa schampoo??
  • Ekorrfamiljen

Just nu är favoriten Garniér Fructis, men Head & Shoulders är faktistkt jättebra till mitt hår också.

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • bettyboopan

Dove tycker jag är bra för att vara ett "billighetsshampo"..

• Lilja84
    The Body Shop´s honungsshampoo & balsam använder jag och är nöjd
    Har för mig att det ska finnas att köpa i "presentflaskor" dvs små så man kan testa innan så slipper man lägga ut pengar på stora flaskor och inte bli nöjd
  • Medusan

Mitt absoluta favoritshampo är Rehab från Lush. Till det använder jag balsamet Retread (även det från Lush) Har ett tjockt, lockligt och långt rött hårsvall som ibland har en förmåga att risa till sig om jag inte sköter det väl, och dessa produkter gör verkligen underverk på det

Bäst av allt är att de inte är djurtestade dessutom!

• rödbetan

Head änd shoulders mjällschampoo för torrt hår ger mig volym.. mjukhet och jag blir av med min kliande hårbotten.

• StrawberryGirl

Oriflame är jag väldigt tveksam till. Jag antar att du axelsmamma säljer oriflame?

• Hanakana

Herbal Essences shampo och balsam använder jag JÄMT! De är jättebra för att vara så billiga och så doftar de helt ljuvligt!!!

• Linnet76

Paul Mitchell "Number one" är bra tycker jag. Beror väl lite på vad man har för hårkvalitée.

• StrawberryGirl

Nu har jag köpt Matrix Biolage. Konstigt...jag mäsker skillnad direkt. Nu använder jag också kerastase relax olja..superbra!! Ska köpa krestase satin bain 3 nästa gång.

• NenniePennie

head & shoulders är en av favoriterna! också Elvital

• Jag är Dinah

Jag använde Matrix Biolage förrut och sen byte jag till Screen och nu använder jag Kerastase shampo bain 2 och conditioner, oljan och deras hårmask och den serien är så jäkla bra bättre än nått annat jag provat! Enbart framtagen för att vårda oxå! Värt varenda krona!

Men för att håret ska må riktigt bra ska man handukstorka håret rejält, krama inte frottera, innan man har i balsamet och sen kamma i balsamet så man verkligen får ut det ordenentligt! Sist skölja håret i så kallt vatten man står ut med. Och bara tvätta det max två ggr i veckan.

• SweetStarAngel

Använder Head & Shoulders då min hårbotten kliade förut, både schampoo och balsam. Är supernöjd

Svar på tråden Erat bästa schampoo??