• StrawberryGirl

Erat bästa schampoo??

Har själv inte hittat mitt favvoschampo ännu och har torrt hår. Behöver lite hjälp.

• Svar på tråden Erat bästa schampoo??
  • StrawberryGirl

nitedrive,ja jag misstänkte det
    Ska testa jason aloe vera..

• StrawberryGirl

nån mer som vill dela med sig?

• Brollie

Jag gillar loreal vitamino för mitt färgade, elektriska hår. Och Matrix biolage!

• kojan00

L´oreal´s Elvital Volume non-stop använder jag, Philippa och Alexandra. Resten av familjen använder lite olika, fast mest Wella.

• Who am I

Jag använder enbart L´Oréal professionnel Paris, Shine Curl, schampo och balsam samt hårinpackning.

Köper hos min frisör för 200: - flaskan innehållande 500ml (så det är ganska billigt schampo ändå) och jag märker STOR skillnad mellan produkterna de säljer i vanliga affärer och de som säljs hos frisören.
    Har självvågigt/lockigt hår som kräver ett schampo med MYCKET fukt som håller ihop mina lockar och jag har provat ALLA märken ni kan tänka er från affärerna men ingenting fungerade.
    Blev tipsad om det schampot jag använder nu av min frisör som använde det på mig när jag var där för klippning och sedan dess har jag använt mig av det. Lockarna blir perfekta och jag är helnöjd.

And when you get the choice to sit it out or dance, I hope you dance!
  • mjukisvicki

jag köper wella och funkar skitbra på mitt hår.

• Duckan74

Who am I, har inte hört om det schampot förut. Värt att prova för mig med lite lockigt hår kanske?

• Trocadero

Kerastase bain satin 3, och Kerastase inpackning for fine hair är superbra om du har torrt hår! Rekommenderas!

Svar på tråden Erat bästa schampoo??