Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Alla ni som ska till Linda på Onsdag vad säger ni om vi går ihop och köper/hittar på någon present till henne?

Ni som tycker det är en bra idé kan väl skriva in ett inlägg i min gästbok så vi kan prata om det så inte Linda får veta vad vi hittar på.

• Fam Eklund

Mina barn ligger i sängen och sover, dom gick och la sig kl.19:30. Jag var inne och kolla in i deras rum om dom sov och det gjorde dom sååååå söt.

• Fam Eklund

Nå, brudar vad tycker ni om min idé om att gå ihop och skaffa en present till Linda?

• Fam Eklund

Tårta e gott men bara det inte är så mycket grädde på dom.

Imorgon ska vi till banken och prata om huslån igen och jag hoppas att vi kommer att få det för imorgon ska vi gå på den andra vissningen på "vårat" hus.

Men , men vi hoppas inte för mycket för då blir vi bara besvikna om vi inte nu skulle få något lån.

• Fam Eklund

Huset ligger i Degerängen.
    Det går att se på nätet. www.hemnet.se och det är degerängsvägen 34 , 3rum med stor tomt.

Nä, nu ska jag gå och vara social med Björn men ni får ha det så bra brudar tills vi höres igen eller synes.

Kram

• Fam Eklund

Hej!
    Idag var jag på Framnäs och hade ett möte med min grupp som jag går med just nu i en kurs som kallas för "jobbklubb" oh det är via arbetförmedlingen. Jag var där i 1 timme.

Jag har även sökt in på Främnas i höst på en kurs i sk. Allmäna Linjen och då kommar jag gå samhällsinrikting i ett år för att plugga upp mina gymnasiebetyg.

Idag fick jag reda på att jag har kommit in på den där kursen så det känns jättebra.

Annars gör jag inte så mycket just nu.

• Fam Eklund

Carre: Hur många år har ni varit gifta?

• Fam Eklund

Grattis i förväg till er på eran bröllopsdag

• Fam Eklund

Hur många av er har fått era skattepengar?

• Fam Eklund

Linda: Jag kommer att få tillbaka på skatten och jag har ju bara haft barnbidragen,underhållsbidragen och nu flerbarntillägget.

Fast jag jobbade ju på dagis i april-03. Sen arbetslös och senare mammaledig och sen arbetslös igen och nu har jag aktivitetstöd, i höst kommer jag reketeringsbidrag.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!