pitebor.... 2!!!
Linda: Varför lagar du inte egen mat till Siri? Då behöver du inte oro dig om hon får i sig salt eller inte.
Linda: Varför lagar du inte egen mat till Siri? Då behöver du inte oro dig om hon får i sig salt eller inte.
Linda: Vart du sur på mig? Jag bara frågade varför du inte lagade maten själv, det var inte så att jag ville vara elak.
Förlåt om jag sårade dig.
Jag följer oxå gärna me men det beror ju på vilken dag och när ni ska träffas eftersom jag börjar på Framnäs på måndag och vet inte vilka tider jag kommer att vara där.
Men det beror oxå på om ni vill att jag och mina ska komma.
Jag har Max på dagis till Kl.12 och Sabine hämtar jag kl.14 och sen kommer Björn hem kl.14:30 och då kanske blir det havsbadet för oss Så jag kan inte imorgon.
vad ska ni göra i helgen då?
Vi har sagt inget planerat än
Linda: Det där med att måste skaffa körkort är du inte ensam om
Jag vill måste oxå skaffa mig ett har jag insett
Hej!
Mina barn ligger och sover sen kl.19:15 och det är såå skönt att vi har kl.19 som läggtid för båda barnen är helt slut då efter en hel dag.
(Men ibland kan det dra ut på tiden och när det gör det så märks det på Sabine att hon inte har sovit ordentilgt för hon blir sååå grinig,sur och fruktansvärt kaxig dagen efter, har frågat henne själv om hon tycker det är roligt när hon är så och då har hon har sagt att det tycker hon inte.)
Nä, nu är det "Efterlyst" på tv här som gäller.
Många kramar
Jag får bidrag av AMS nu för att jag "pluggar" på Framnäs och börjar på måndag.
Jag tror jag kommer att 3200:- i mån av dom i bidrag och det är mycket bra för våran ekonomi
Nä, detta är genom AMS, men jag vet inte exakt vad jag kommer att få. Men jag tror att det är 3200:- för det är det lägsta dom har i bidrag har jag hört.
Carmen: Du ska vara glad att du får stämpla. För det får nämligen inte jag och vi har levft på en lön sen Björn fick jobb och han hade vädigt tur att han fick det.