Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Hej!
    Idag har jag varit på Främnäs och börjat på en sk. jobbsökarkurs och då får jag aktivitetsgaranti för det och det är jätte bra för våran inkomst. Ok, även om jag har gått på såna där kurser tidigare så är det värt att gå på den här oxå för jag får ju inkomst och det är mer än vad jag har haft tidigare.
    Denna "kurs" är i 4v men jag kommer att ha aktivitetsgarantin kvar så länge som jag är inskriven hos AMS f.r.o.m. idag och det känns skönt.
    Så f.r.o.m. idag går våra barn heltid på dagis och det ska bli roligt att höra hur det har gått för Max nu när jag hämtar honom kl.15:30.

Hoppas ni andra har haft en bra dag

• Fam Eklund

Hej!

Är det någon mer här som känner sig lika trött som jag?

• Fam Eklund

Jag är trött och seg men ändå kan jag inte slita mig ifrån datorn.

• Fam Eklund

Hej!

Ni verka ha det bra utan mig och ni har inte saknat mig heller så jag funderar på att sluta i denna tråd för jag kommer nog inte ha tid att följa med er på era träffar längre och så har jag nåstan aldrig tid att sitta framför datorn längre och jag börjar tycka att det inte är något kul att sitta framför den heller.

Så ni får ha det så bra utan mig

• Fam Eklund

PÅ helgerna har jag inte heller tid för oftas så är vi inte hemma då och jag kommer nog inte vara ledig någon gång så jag känner att jag inte vill vara me i den tråden något mer.

Ni får ha det så bra utan mig i fortsättnigen

• Fam Eklund

Hej Brudar!

Jag är här och ska bara tala om för Linda att jag har skrivit i din gb.

Ni andra och även Linda för fortsätta ha det så bra.

Kramar från mig till er

• Fam Eklund

Hej!

Jo, jo jag vet att jag har sagt att jag inte ska vara me i den här tråden men det är ju här man hittar folket man söker när man behöver ex.veta nåt om något.

Ex: Jag pratade med Linda om lite kurser å så och nu vill jag berätta för henne hur det är me det så då vet jag att om jag vill henne nåt så hittar jag henne i den här tråden (oftas).

Hoppas ni mår bra och har det bra för det har jag, kramar

P.S. Linda jag har skrivit i din gb igen .D.S

• Fam Eklund

Hej!
    Nu är jag här och snokar igen

Ikväll ska jag ha sminkparty här hemma och det ska bli roligt.

Men undrar om det är någon av er som har köpt någon karokemaskin till nått av era barn och vad kostade den?

Funderar på att köpa en sådan till Sabine men först vill jag veta vad den kostar och det ska vara en sån som kan koppla till tv.

Många kramar

• Fam Eklund

Hej!

Jag kan inte sluta vara med i den här tråden

Tjejer om ni är intresserade av smink så får ni komma till mig ikväll på sminkparty om ni vill, det börjar kl.19.

kram Mona

• Fam Eklund

Hej!
    Carmen: vad är det för nåt du pluggar?
    Fick du mitt mms i morse?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!