Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

A N: Fick inte tid hos vet. förnst på torsdag... Tyvärr så tror jag inte att det är loppor eller löss utan mest troligt nån allergi och det lär ju bli en lååååång och DYR utredning innan de hittar vad hon är allergisk mot. Men men, hon är ju mattes ögonsten och vad gör man inte för sina små?! :)

• Slarva

Åååå... nu sitter jag ju fast här igen och kommer inte att hinna vila middag innan jag ska till barnmorskan. Typiskt jag!

• Slarva

Jag har redan införskaffat mig en sjal inför det som komma skall, jag är övertygad om att det måste funka bra.
    Tycker inte att det ska vara så tungt för en dålig rygg heller, finns ju massor med olika sätt att knyta den på. Fast jag vågar inte säga säkert...

Astri: Vad GÖR du? Du är ju inte grön & online?!!! Nu blir jag orolig ;)

• Slarva

Hm.. hur lyckades jag med det där?!

A N- Loppor och löss hade varit enkelt, skulle nog tillochmed kunna ha tagit skabb! ;) Vi får väl se vad veterinären säger. Blir det för dyrt så får man väl lämna kvar hunden och lösa ut hon en annan månad när man har mer pengar! :)

• Slarva

Callisto79: Skönt att veta att det snart finns en själexpert tillgänglig i Pitetrakten! :)
    Tror föresten att ni hamnar på samma bostadsområde som mitt ex bor på, vi umgås rätt så mkt fortfarande, han är trevlig och har alltid fest på sin altan på sommaren ifall att ni har vägarna förbi! :) Föresten så är han snickare också om ni behöver hjälp med att bygga om så är det ju inte helt fel att veta! :)

• Slarva

själexpert = sjalexpert
    Hm.. jag ska nog lämna datorn en stund och laga middag istället!

• Slarva

Hmm... dåligt med action här ikväll, vad pysslar ni med egentligen?

Jag har ätit fruktsallad och chokladsås *mums*
    Just nu är jag verkligen konstant hungrig och sugen på ALLT!

• Slarva

Jag har aldrig fattat vad det där Greys Anatomy handlar om eller är... Antar att det är en serie, men kan man hoppa in i den nu eller bör man se den från första avsnittet? Jag är lite rastlös ikväll...

• Slarva

hm.. då har man alltså missat en hel del... kanske jag inte ska bli beroende av fler serier, kan vara skadligt för hjärnan! ;)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!