pitebor.... 2!!!
missteddy: Brukar bli billigare att flyga från Skellefteå med Skyways tror jag...
missteddy: Brukar bli billigare att flyga från Skellefteå med Skyways tror jag...
Gör lite smygreklam här... Slå mig hårt om reklam är förbjudet!!
Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att ni också gör det!
Som Buzzador får ni utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dej (mitt användarnamn som Buzzador är Slarva):
www.buzzador.com/se/buzzador/register.php
Om du vill veta mer innan du bestämmer dej kan du följa den här länken:
www.buzzador.com
Det här med att vara gravid är verkligen inte mysigt längre måste jag säga. Sitter och försöker känna efter om jag kanske inte har lite värkar ändå och att det snart kanske börjar vara dags?! :) Jamena, det är ju nästan bara 1 månad kvar till bf nog borde väl bebisen ha vett nog att komma ut snart?! ;)
Jag har haft en superbra graviditet. Nästan inget att klaga på faktiskt, men det är som ni säger att nu på slutet så skulle man nästan kunna tänka sig att hoppa av! ;)
Nä, nu måste jag ta mig till sängen innan fötterna är så runda att jag inte kan gå. Go Natt!
Go Morron på er!
Astri: Va skönt att iallafall vara nästan färdig! :) Hoppas att allt går bra idag! :)
Vad ska ni andra göra då? Verkar som att vi får underbart väder idag med...
Ååå, jag skulle baka fikabröd idag tänkte jag, men så är det ju så fint väder och då kan man ju inte baka.
Istället så sitter jag här och gör verkligen INGENTING! Typiskt mig att slösa bort dagar på det här sättet.
Ska iaf med bilen till verkstan på ett par timmar... om nu det är nått bra med det?!
Har ni nått tips på enkla fikabröd man kan baka? *tom i bollen*
Åååå, kärleksmums! Det ska jag göra imorrn! :)
Tack för tipset!
Hallå!
Här är det bakning som gäller hela dagen nästan. Mamma & Svärmor kommer hit ikväll så det är bäst att man har nått att bjuda på! :)
Ska strax till stan och Matti ska skriva på faderskapserkännandet, skönt att ha det bortgjort.
Åhh... helt plötsligt blev jag sugen på vin. Du får inte dra upp sånnadär godsaker Pippirollan! ;)
Kanske man måste in på systemet och kolla om det finns nått gott alkoholfritt vin som man kan äta till grillat i helgen. *mums*
På lördag ska vi på "fest" i Jävre, mormor & morfar firar 50-årig bröllopsdag och har bjudit hela släkten på en jättefest, det blir kul om man orkar vara vaken en hel kväll vill säga. :)