pitebor.... 2!!!
Jag har inget bord ännu men två stolar i solen har jag så jag kan slå igång kaffet. Har inget fika dock att bjuda på...
Jag har inget bord ännu men två stolar i solen har jag så jag kan slå igång kaffet. Har inget fika dock att bjuda på...
Jag hoppas verkligen att jag slipper gå ändå fram till 4 Juni, för som det är nu så vaggar jag ju fram när jag går och fötterna & händerna känns som ett vattenmeloner...
Men med min tur så ska man väl till att gå över 2 veckor också! =/
Astri: Har sotaren varit till dig? Nu kommer han hit ser jag! :)
Hm.. falskt alarm var det nog... Han kom då inte in här iaf. Kan han inte skynda sig så jag får sova middag?! :)
Det ser ut som ett råttbo här med men jag antar att dom är van vid det mesta! :))
Astri: Hur går det med pluggandet egentligen?
Så har sotaren varit här, det gick ju fort. Fick även besök av en pappa som kopplade in diskmaskinen. Perfekt, då slipper jag diska ikväll om det inte börjar läka en massa vatten vill säga.
Nu hinner jag även med 10 minuters vila innan det är dags att fara på föräldrautbildning. *pew*
Hoppas att ni har trevligt i badhusparken!
Callisto79: Guu´ va spännande! :) Hoppas att ni blir nöjda med byn och glöm inte att äta lunch på "Vischan" innan ni åker hem. Maten där är superbra! =)
Callisto79: Vischan ligger 300 meter från Ica på höger sida. Det är en gammal ladugård (tror jag). "Bohagen" finns också i den byggnaden, en liten second hand eller vad man då ska kalla det.
Värt ett besök! :)
Jaaaaa! Jag har en fungerande diskmaskin som kan diska alla stora diskhögar! Är så lycklig att jag äntligen slipper diska för hand. Och bäst av allt är att maskinen står så långt ner i skåpet att jag inte kommer dit och kan plocka i/ur själv med min stora mage. Så nu kan jag lata mig heeela dagarna nästan! =))
Hur var det i badhusparken idag?
Vad har ni andra gjort?
Astri: Nä, sotarn var hit med, fort gick det och jag har inte testat resultatet faktiskt, har så fullt upp med att fascineras av diskmaskinen! :))