pitebor.... 2!!!
någon vaken? första dagen på jobbet å jag lyckas jobba över igen, varför kan jag aldrig lära mig att säga nej?
någon vaken? första dagen på jobbet å jag lyckas jobba över igen, varför kan jag aldrig lära mig att säga nej?
hej hej, vad gör ni?
slarva: klev just ur duschen, lillan e hos mamma. måste ligga inne imorgon (igen) och underkasta mig vård. *hatar sjukhus*
påmin mig att inte rösta på dom som tycker att vi har bra sjukvård i sverige.
Jag har bara ett ord att säga!! Fetvadd!
har du strumpbyxor hemma kan man klippa av benen vid grenen och sedan klippa ett hål i själva grenen och vips har du väldens bästa fetvaddshållare!
drar ihop den oxå så man inte ser så stoppad ut
hej hej hallå? vad gör ni denna vackra afton?
själv e man ute så lite man kan men anja vill ju vara ute så man måste ju offra sig, springer emellan ruchkana, ginga och sandlåda.
vill ha min bäbis nu, e less på den här skiten.
ska aldrig mer vara grvid, blir det mera får antingen jolle vara gravid eller så måste vi adoptera. fy bubblan alltså.
carre: vars har du fått jobb?
hej på er, hur mår ni i detta vackra väder?!?
skönt med en regndag, kan behövas för både djur och natur
slarva: nja det känns inte så, men min tur så får man väl gå en månad över känns det som!
blir definitivt ingen trisslott på ett tag
heej, ska ni oxå till lycksele? vi e sugna på att åka, e rastlös nu när dom äntligen har släppt ut mig
hej på er, hur har ni det? kan ni fatta?!?!
Anton e ännu snällare än vad anja var, kan man ha så här tur eller är dte bara lugnet efter stormen. iof så tänker man lite mer på vad man stoppar i sig, förra gången visste man ju inte det.
Provade mina vanliga kläder och dom passade!?!?!?!
ställde mig på vågen och jag har tappat alla dom 6,8 kg jag gick upp redan!
Hoppas bara att han inte äter upp mig så man ser ut som en skrämma till vintern.
E någon sugen att haka på till sandön idag å bada?
tänkte vara där kring 12 så anja får blöta sig lite.
har ju tom beach i sjulnäs *skrattar*
hej hej, vad gör ni? båda barnen sover å allt e bortstädat!
sambon e i garaget ich spikar ihop den sista badtunnan så jag har inget att göra!
såg att ni skulle på parken imorgon, vilken tid blev det? kanske hakar på om jag fåpr ha bilen. sambon surrade nått om att hämta virke till altenen så då tycktge han att han behövde bilen bättre än mig som bara nöjeskör, viket sätt alltså.
jag har carenas nya tvillingvagn, kostade 1995 med två års garanti. e supernöjd. väger bara 12 kg och har fullt liggläge.
finns bilder nu.
har inte fixat plus sen det gick ut
gele: alla hjul ingår! *skrattar* däremot så får man köpa till mygg och regnskydd. blev 2300 totalt
tycker inte det e dyrt. visa den å priset å så söker du upp de dyraste tvillingvagn du kan hitta på blocket å så säger du, eller den här =))
hej på er, vad gör ni? sitter å psutar ut framför datorn. har jagat anja isäng typ 400 ggr på två timmar *scukar*
stackars anton har knappt fått i sig nån mat alls. han böev trött på alla avbrott och somnade ändå utan gnäll, mammas lilla kille.
hur e det med er annars,
carre: sköt dig om du har uvi för du vill inte att det ska utvecklas till njurbäckenet.
e inne på min tredje kur nu, e måttligt less men nu när bäbisen är ute så får jag äntligen ta dom starka tabletterna så förhoppningsvis blir det bättre nu
fika idag på stan?? jag åker vid tio med mina änglar å nås på mobilen
070-3537544.
kram jessi anja och anton