Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

jaja nu ska jag logga ut å få ordning på mig själv så syns vi i bergsviken på en stund, e dock barnlös idag eftersom jag börjar jobba kl 13

• jessilundgren

hej på er! tack för fikat carmen, e som lappen äter och så far han *skrattar*
    kom just hem innanför dörren så jag sitter och äter en filtallrik innan läggdags och försöker läsa ikapp allt ni har skrivit men jag ids faan inte *ler*
    hoppas jag inte missade nått viktigt.

Då altanen här är klar så e det min tur att bjuda på fika, alla 7 sorterna eller hur det nu var. ska passa på att baka upp lite fika inför sommaren. lär ju gå en å annan godbit då det e varmt och man e gravid.

Allt bra med er annars?

• jessilundgren

hej på er, kom just hem från dagis, ska duscha äta och sedan iväg på jobbet.
    tur att man i alla falle  ledig fredag så man kan vila lite innan helgen

hej svejs

• jessilundgren

anja tycker örn örn, e världens roligaste, sedan om dte är en bil, skoter eller cross spelar ingen roll.

däremot så har jag släpat med henne till stallet några gånger så nu tycker hon att hästar e snäppet roligare *ler* och jag hade hoppats att det skulle hålla i sig.
    vill så gärna köpa häst igen men har ju ingenstans att ha dom =/

• jessilundgren

här e det ganska trevligt väder, blå himel men lite blåst, kanske beror att jag bor mitt ute på landsbyggden *skrattar* inga träd eller hus som dämpar

vad hände ridag då?
    jag börjar jobba kl 13,30 *suck*
    hade velat vara hemma å mysa idag med skrutt men det får bli imorgon istället

• jessilundgren

astri: personlig assistent, skitkul faktist e egentligen ekonom men trivs super bra, lite för mycket jobb bara och inge folk

slarva: ställer mig i kö för husstädning, jolle var hemma själv med lillan igår då jag jobbad eså huset ser ut som det har gått en tronado fram

• jessilundgren

slarva: klart vi tänker på dig, då kanske det sätter igår så du slipper missbruka samarin *retas* det är ju helt å håller för din skulle vi erbjuder oss *skrattar*

• jessilundgren

nä nu ska jag åka ner till gamla hässel eller skogs stjärne gränd som dte så fint heter å fika en massa onyttigt innan jag börjar jobba
    vi syns hörni och skriv inte så mycket nu så jag msåte sitta uppe i flera timmar för att läsa ikapp =)

ha en bra dag

• jessilundgren

hej hej, hur var det på cirkusen?!?

vill oxå gå, slåss med barnen i sockervadds kön medans min smabo skäms,
    *skrattar*

kom just hem från jobbet, endast en halvtimmer övertid.
    håller h*n kvar dig oxå ancha?!
    blir knäpp snart, får aldrig sluta känns det som.

planer för helgen??
    vi åker till stugan imorgon och sover där till på söndag. jag måste jobba så anja ska vara med mormor och morfar efterom jolle jobbar.
    tur att man har dom nära.

slarva: någon bäbis i sikte, tycker du ska sluta tjuvhålla på den dära nu.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!