pitebor.... 2!!!
hm blev lite fel, måste byta batterier i mitt tangentbord.
3 timmar middag ska det vara
hm blev lite fel, måste byta batterier i mitt tangentbord.
3 timmar middag ska det vara
slarav: jo då men våra definitioner går i sär på då det är städat. det slutar alltid med att jag gör om det eller bättrar lite vilket han då tar illa upp och blir sur, bättre jag gör det själv så blir det bra på en gång
hej hej, städandan försvan, såg just programet om tilde.
stackars människor, inga föräldrar ska behöva överleva sina barn.
funderar på att hämta hem anja *saknar*
e sämst på att ha barnvakt. hur gör ni?
har ringt henne typ tre ggr sdan kl 13 då jag lämnad henne
astri: hm folk tycker jag e onormal för att jag har haft anja hos mormor och farmor var sin gång.
hon e snart 1,5 men jag har skapat ett liv där jag inte behöver barnvakt.
vi gör roliga saker tillsammans, visst har jag vart iväg själv då har hon ju vart med pappa och tvärt om men som familje gör vi allt tillsammans
mm jag tycker som så att jag har inte skaffat barn för att ha dom hos mor och farföräldrar varje helg vilket dom speciellt min svärmor har svårt för.
fick hon bestämma skulle jag vara "barnledig" tre ggr i veckan och varje helg.
anja valde att stanna hos mormor idag då jag skulle åka så det var bara att åka hem det *skrattar*
ska dock hämta henne det första jag gör imorgonbitti.
tycker själv att dte är lite sjuk, vet ju att hon har dte bra å så men tycker ändå att det är jättejobbigt att lämna bort henne
Hej på er, vad händer idag?
för min del ska jag åka och shoppa! Handla mat inför grillfesten imorgon. utlovat öl och grillat till dom som hjälper till att måla så det e bara att packa sig iväg å handla.
ska hämta lillaskrutt nu, nu har hon vart bort på tok för läånge ;)
ha en bra dag
kram jessi
nu är den fula färgen snart ett minne blott. har snart målat ett varv, vars faan håller polarna hus då man behöver dom?
allt bra med er? sitter ute i solen och bara njuter med penseln i handen förstås
astri: jadu hade 15 pers som anmälde sitt intresse, var å handlade mat och öl (4a flak) och 2,5 kg pot sallad å så kommer inte en enda jävel
va gör man med 2,5 kg pot sallad. går den att frysa??
lagom munter, igår kom 1 men hon är nykterist så det blev ingen pilser alls å idag var det förbi en kille nån timme men annas har vi målat helt själva
skickade lillan till älvsbyn till farmor så att hon får lite uppmärksamhet. tycker lite synd om henne då hon får ora sig själv då mamma bara målar.
faan e så himla sugen på chips å godis men min sambo tvingar mig att åka och köpa SJÄLV om jag ska ha det. fatta så himla dum, vill ju krypa ner i soffan å få det serverat.
dete ju jättesynd om mig som e gravid å sjuk och ändå har målat hus idag så jag har färg ändå innanför trosorna (förstår dock inte hur det gick till)
ge mig lite stöd, säg att chips inte är gott *ler*
mm superdum, han gnäller nått om atrt han har målat huset hela dagen (iof sant) och att han e jättetrött så han ids inte åka ner på stan utan om jag ska ha så måste jag åka själv.
jag tyckte att fast jag har haft svärmor här hela dagen som har städat och lagat mat, fått sova middag i tre timmar samt målat litegrann så e det ändå minst lika synd om mig.
jag bär ju på HANS barn! det är inte ens lite mitt då jag kör utpressning, allt är hans fel för det ahde ju knappats blivit nått om jag hade bott själv.
hm fattar det inte, tycker inte ens om chips