Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

tycker inte om kubbar heller, och därför tycker jag dr pepper är vedervärdigt

Chicachula: Komsi komsi till mig så ska jag lära dig ett och annat hahahah
    Jag kan vara din lärare här i livet och lära dig dumheter hah det är jag bra på

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Chicachula: Tjaaa du får väl säga nåt speciellt du vill lära dig, annars så ska jag ta och fundera på det. Nu måste jag avlägsna mig ,en liten har vaknat

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

hahahha hur kom du på att du skulle ha en sån?

• colubrid

Är det kvar nå myckte grejjer nu då på inspiration?

• colubrid

Nu har jag planterat sommarblommor i all hast, nu blir det nog regn haha

I övrigt, tycker att det fanns jättedåligt utbud av amningsbehåar..och fastän att man oftast får bröst ala dolly parton så finns det små storlekar =/
    Nåväl skönt att man slipper det där, jag ammade ändå inte särskilt länge

• colubrid

Jepp ni får skylla på mig som planterat grönsaker

• colubrid

vinner å vinner, måste kolla hur länge den håller på egentligen den där omröstningen.
    Har haft så trist ikväll att jag för en gångs skulle gick med på en sån där omröstningsgrejj.
    Hmm måste köpa mer sommarblommor, så pass upp det kan bli regn fler dagar!
    Egentligen har jag en bra bok att läsa, men kan inte slita fingrarna från tangentbordet ååååå

• colubrid

Astri: lider med dig huvva huvva!!!
    Jag är hypokondriker varje gång jag går dit, tror att jag minst har 10 hål... och innan jag ens tar mit till tandläkaren så har jag först bytt tid, sen försökt övertala mig själv att det är ju bättre att ha gjort det, sen så hinner min hjärna på vägen dit försöka hitta på nya flyktvägar hahahaa kan tillägga att jag bara haft ett hål i en mjölktand en gång

• colubrid

Carre: Jättejättefina bilder!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!