Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Gomorron allihopa verkar bli bättre väder idag

Vad läser jag på morron, nålstick? Jaijks jag är livrädd
    tycker att jag oxå borde vara härdad vid det här laget efter att jag låg inlagd
    men nu är jag ändå nästan värre trots att dom var så duktiga med mig.
    Fick en fråga av en på vårdcentralen under ett av de sedvanliga stick i fingret
    om jag inte tyckte att jag var svamlig...jo det gör jag men det kan inte hjälpas!

Hatar oxå när läkare inte respekterar att man säger att man är rädd eller inte kan läsa av en trots att svetten rinner och ögonen står långt ute som jordglobar
    Fick en för nåt år sen som skulle sy mig i handen på akuten. Det var sommar och mycket folk och in knuffar dom en läkare (ja knuffar och hon verkade väldigt vilse) och jag tänkte att det här bådar inte gott. Så jag talade om att bedövning inte brukar ta på mig för att jag är så livrädd att det knappt sprider sig i kroppen och att jag är rädd för sprutor..då säger hon att det ska gå sååå bra och så börjar hon med - OJ jag stack feeel hhihi

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri: Förmodligen hade jag varit en svettfläck på golvet om dom sa så där hahaha
    Första gången jag fick sy mig i benet efter en smärre krasch med en häst så tog inte bedövningen och varje stygn gjorde jävligt ont, så då sa dom ju att om det gör ont måste dom ta mer bedövning ..vad väljer man pest eller kolera? Jag låg där med armen över ögonen och väste fram -köööööör på!
    Trodde att det var nåt svammel det där med att bedövningen inte går ut i min kropp men samma sak hände när jag sydda i handen hahahah

alltså vart tog det fina vädret vägen?! Var är sommarn?!

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Gomorron gomorron...funderar på om jag ska dra till badhusparken eller inte, hade tänkt mig att gå utan en liten så att man kan titta lite närmare på vad som finns på borden utan att köra över folk =)

• colubrid

Njaaa jag vet faktiskt inte, bara nånting *asg* nä men man vet ju aldrig, rätt va det är så hittar man nåt sånt där som man bara vill ha
    Jepp vi kanske syns

• colubrid

pippirollan: Går ju att ha en tävling med personer ..alltså att ni först delar ut ett papper med uttänkta tävlingar typ som vem som suger bäst, vem som doppar först osv alla deltagare får då läsa igenom tävlingarna och kryssa i 1 X 2 och tippa vem de tror kommer att vinna tävlingarna. sen får personerna (tex 3st) gå upp och suga ur ett pyttelitet sugrör ett glas av valfritt slag osv..sen den som tippat rätta raden eller fått flest rätt när tävlingarna är slut vinner

Hmmm förklarade jag så det gick att förstå hahahaha trasslade nästan in mig själv

• colubrid

Grattis William, snart kommer vi och säger GRATTIIIIIIS

• colubrid

Astri: Tiramavaaad? Vad är det ?

Nyss hemkommen från Williams ettårskalas, gick från strömnäs till djupviken och naturligtvis börjar det regna på vägen hem *grrrr* ser ut som en dränkt katt ungefär, nog har de små det bra där i sina vagnar med suflett.
    Kom på den briljanta ide´n idag, att man skulle egentligen köpa en sån där åkbräda man kan montera dit på vagnen så att syskon kan åka, bara att ställa sig på den i nedförsbackar, perfekt!

• colubrid

Astri: hahaha har du prövat den med syskonbrädan?
    Jo william var stora grabben, åt tårta och var en gladskit och ville ha aaaalla grejjer själv =D

• colubrid

pippirollan; Jag såg en syskonbräda i parken i lördags

Astri: Hmm man kanske ska ta och montera dit en vanlig hederlig skateboard då
    Nä nu ska jag våldgästa robin hood

• colubrid

Jajemän det är fotbolls VM...hur kan man missa det hahah fast då är ju min karl fanatiker inom både fotboll och hockey...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!