Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

Chicachula: Ja men säg åt kalle att annars pepprar jag honom rejält nästa gång vi spelar lasergame, förra gången så var det ju bara träning och jag kunde ju inte vara för bra hahahahamuhahahaha

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Astri:men tänk va kul du kan ha åll thö tajm om du hittar en gubbe först och mensen den kan du ju hitta åt senare när du känner för det

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Slarva: är hon snäll då? Funkar det bra att amma?

• colubrid

Fk, arbetsförmedlingen och soc kommer från en avlägsen planet.. Jag tror att de själva är satta där som arbetsåtgärder och de flesta är på fel plats..inte så kul antar jag för folk som kommer och söker jobb som får höra att det finns inga jobb. Man får helt enkelt inga jobb genom arbetsförmedlingen nuförtiden, det är genom egna kontakter ..och finns det nån som får jobb genom amf så skulle jag tro att dom går att räkna på en hand.

Tillbaka från norrstrand, jättetrevligt men oj vad varmt..och som vanligt är jag sönderbränd haha det var nog verkligen meningen att jag skulle bli albino, inte en tillstymmelse till pigment trots mitt mörka hår *grrr*

• colubrid

Astri: Du får komma och leka med oss en annan dag =)

• colubrid

MissTeddy: hehe men vilken sötis =)

• colubrid

Astri: Jaa vi lovar men bara om du är riktigt snäll =P

• colubrid

Astri: åkäjj då får du va mee

• colubrid

ååå va gott med en loranga! Astri du kan få vara vår personlige drickeslangare haha

• colubrid

Dr pepper är ju äckligt YAKK! Men vira blåtira ååå vi borde ha en nostalgiafton hahaha
    Fast den finns väl inte att få tag på ?
    Här blev jag så desperat att jag hittade en loka, den fick duga..hittade dock ingen kapsylöppnare så jag gjorde en liten nostalgi grejj haha från när man var minderårig och drack öl på flarra från tio till tolv..öppnade med tänderna, och slapp tandläkarräkning för takterna sitter i än.

Grillfest? Lät inte helt dumt, säg bara till så

Svar på tråden pitebor.... 2!!!