• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • pippiprollan

godmorgon!

vilket lyx Carmen....här klev vi upp 5,30 då vaknade mina sjuka gullungar Feber idag igen...Filip säger han har ont i halsen så nu äter han halstabletter. Bara hoppas dom e lite piggare innan lördag då jag och Klas ska på fest,känns inte kul att fara om dom e jättesjuka.

Vi ska bara hålla oss inne idag trist men det var ju då inte vidare fint väder så det gör inte så mycket.

• Ancha

Carre: Har du fått tillbak Lost boxen!?! tänkte om det är Ok om ja lånar den

• astri

Med barnmatsburkar - hur viktigt egentligen är det att följa 8 månder och ettårs?
    KAn man ge Siri ettårs burkar eller?

• Fam Eklund

Hej!

vad har ni sysslat me idag då?

Jag har bara tagit det lungt hemma, plockat lite i några kartonger som jag hade grejor i som jag tog vara på, tvättar gör jag oxå me andra ord tar det bara lungt men ändå gör något.

Jag tror att det kommer att börja regna snart och jag sitter och kollar ut hela tiden om det gör för Max ligger i vagnen och sover så det är inte så kul om det skulle regna på honom. (har nämligen inte satt på regnskyddet).

I morgon funderar jag på om jag ska planera en em med familjen på havsbadet och bada lite. Men får se om det bli så.

Många kramar

• Fam Eklund

linda: Det tror jag du kan göra för när Max var i den åldern så åt han samma mat som vi och han gör det än idag

• Ancha

Linda: Det ska tydligen vara med salt i ett års burkarna

• astri

Ancha:
    Jo jag såg det, men då kollade jag 8 mån och där fanns det oxå salt?!
    Kan 1års helt enkelt vara lite saltare eller?

• Fam Eklund

Linda: Varför lagar du inte egen mat till Siri? Då behöver du inte oro dig om hon får i sig salt eller inte.

• astri

Fam Eklund:
    Därför jag har inte den tiden, mina dagar sträcker sig ändå redan från 6 på morron till 1,30 på natten och sen efter det har jag en timme mig-tid.
    Skulle jag dessutom stå och koka en massa barnmat när jag inte ens har tid att äta själv?
    Å nej, skulle inte tro det!

• Ancha

Linda: Ja det är nog så, har hört att man inte ska ha för brottomt med ett årsburkarna iaf.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!