• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Aaaaa, njae, då är det kanske bäst att vänta

*Suck* Nu ska jag gå och diska lite mer.
    Synes!

• astri

*Pust* Då var yterligare en ho diskad - fyra to go!
    Vad ska jag göra nu?
    Jag kan ju inte tvätta fönstren som jag hade tänkt....
    Sortera tvätten till min tvättid imorgon eller *huuuu* Plocka iordning mitt hobbyskåp?

Slarva:
    Om du inte vill få din bild förstörd ska du ABSOLUT INTE träffa mina barn, underbara men totalt tvärs emot.

• astri

Tsss, dio. Jag känner igen det där.
    Faaast jag brukar sortera mina böcker efter författare och storleken på böckerna *Varför?*
    Filmerna gav jag upp för längesedan, barnen är och petar där och ställer inte tbx dem som jag vill ha dem... :-/ böckerna rör bara jag

Jag ska banne mig köpa en tvättmaskin år 2052 när jag har lyckats att spara ihop pengarna, fasen 12 [!!!] maskiner har jag att tvätta!
    Bara för att man inte kan få en bra tvättid mer än varannan vecka
    *hmm* Kanske jag skulle börja boka tvättid direkt efter jag hade tvättat?

• astri

Gaaaah!
    Jag blir galen!

%#¤/& farsan!
    Vad bra du städar, se till att ni håller det så sen.
    Joo, men det är inte så enkelt med tre barn och Erik som springer här.
    Jamen du måste få säga till dem att de måste plocka undan efter sig.
    Ja, men det är enklare sagt än gjort.
    Nää, nog måste de ju göra det.

Hallå?!
    Vad har han uppfostrat för barn?
    Mej veterligen var jag inte hos honom särskilt ofta som pytteliten och som äldre var jag där veckoslut - och jag hade minsann inget eget rum!
    Jag blir så less på att få pekpinnar av folk som inte har [särskilt stor] erfarenhet av barn!

• astri

Chicachula:
    Äh, jag försöker ignorera honom men ibland tar hans "konstruktiva kritik" ändå  sig innanför mitt lilla skal
    DEt som irriterar mig mest är att han vet att Liss brukar bli ganska jobbig... Han har bjudit hem mig och Liss en gång och han höll på att avlida för hon var sååååå besvärlig [och det var en bra dag]. Naturligtvis fick han ju mer att gnälla om bla bla bla bla.

Nää, nu ska jag sluta att tråka ut er och avreagera mig på mitt hobbyskåp.

Hej svejs!

• astri

Chicachula:
    Försökt att städa lite... Mamma ringde, sen ringde pappa, mamma och pappa igen.
    Så jag har bara diskat och sorterat tvätt.

Du då, vad har du gjort?

• astri

Chicachula:
    men det måste vara skönt ändå med en mamma som oroar sig, så länge det håller sig på "mattan"

Svar på tråden pitebor.... 2!!!