• astri

pitebor.... 2!!!

Grannarna?
    De älskade mig!!
    vi brukade ha fester jag, grannen över och under samtidigt.
    Min dörr stod öppen, musiken vrålade och halvnakna människor [okej, oftast jag] satt i trappen.
    Grannen brukade komma upp till mig och spela spel klockan tre på natten.
    En annan granne är jag övertygad om att vi skrämde iväg från huset, han var på en fest och sen flyttade han.
    Han påstod att han blev vräkt för fester, men det tror jag inte riktigt på. Vi hade ju party varje helg, minst ocgh grannen som han påstod hade anmält honom gav mig julklappar t.o.m!!

• astri

Mmm, nä de brukar ju inte vara ett samtalsämne man gärna pratar om. :-/

Eller, ja, jag och Cissi1976 här på FL, vi delar ju samma x, så vi brukar ha ganska kul ibland

• astri

NEJ NEJ!!
    Vi brukar inte ha kul på det sättet, utan när vi pratar om vårt x!!

• astri

Gaah!
    Vad synd man har grannar annars skulle man nog ha bränt ner stället... neeej, det kan man ju inte.
    VArför samlar man på sig så mycket S-K-I-T genom ären?
    Och varför kan man inte bara kasta en massa?

• astri

Mmm, såna yoghurtar.
    Ja, jag har sett dem, men jag håller mig borta från sånt som sägs vara bra för en.
    Därav mina taskiga val av pojkvänner *hehehehe*
    Nää, de har sin charm de med

• astri

ÅJA!
    Loppa det ska jag göra.
    Har sorterat bland mina barnkläder och tagit ut säkert 8 kartonger.
    Nog bör man väl bli av med nått plagg om man tar 5-70 kronor för dem?
    70:- en pop-jacka, 50:- en fix-klänning använd en gång och 30:- för hela set och större barnkläder?

• astri

Huggorm!
    Ja, det är inte gott alls. Eller så var det inte huggorm jag åt och de bara ljög... Nå smakade faaan hur som helst...
    Men jag håller med dig - hade det fått en att må bättre så, ja då hade man nog smaskat i sig mer

• astri

Ja, jag tycker ju det. Jag tycker de flesta kläderna är fina, men då är jag ju ganska partisk också *hehe*

Brukar du loppa?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!