pitebor.... 2!!!
dio:
En trea med två dass?
Vill oxå ha!
*Hmm*
Om jag ställer in en potta och en hink med vatten i klädkammaren är det nog för att det ska kvalificera sig som toa?
dio:
En trea med två dass?
Vill oxå ha!
*Hmm*
Om jag ställer in en potta och en hink med vatten i klädkammaren är det nog för att det ska kvalificera sig som toa?
dio:
Jaaaaa!!
Åsså måste jag raggar rätt på en gammal affisch på drottningen från 70-talet, för det har jag sett att gamla tanter minsann brukar ha på väggen
Ja, man får ju inte glömma de blommiga handdukarna och volangdraperiet!!
Nä, nu måste jag lämna datorn, jag har fått en allergisk reaktion mot något - inte mot datorn- och mitt ena öga håller på att ploppa ur ögonhålan känns det som... *Jäkla "blåsa"*
Hahahaha!
Jag blir lurad varje gång att det är nån mer stackare än jag vaken när jag ser min egen gröna prick lysa.
"Vem är tokstollen som sitter här NU?!!" hinner jag alltid tänka innan jag inser att det bara är jag
Åååå, måndag morgon...
Siri har fått sin andra bissing *yeeay*
Fredde har kommit hem från sin pappa och min lägenhet ser fortfarande ut som ett bombnedslag.
Svullnaden i ögat försvann kring 2-snåret, så det är då okej nu
Siri vaknade 3, så jag fick inte sova i natt heller *fniss*
Vilken tur att jag bara blir intelligentare ju mindre jag sover
Faaan vad smart jag kommer att verka i eftermiddag
Hur är det med er då?
Slarva:
Någon bebis i sikte än?
Nää, man kanske inte ska fråga eller? Du kanske tycker det är tjatigt?
Jag minns jag ville bita skallen av de som frågade mig de sista två veckorna, och naturligtvis även de som klämde ur sig att man minsann såg ut som om man skulle ha fött för en månad sedan - minst
Eller om man skulle ha tvillingar...
Tror att jag ska sluta vara surrsjuk nu så här på morgonkvisten och gå och se Corpse bride istället.
Tjingeling!
Colubrid:
VAr ni inte lediga dag?
Chicachula:
Nix pix!
Vilken tur att jag är socker-junkie och klarar mig något så när genom dagen med yttepytte lite sömn fast särskilt trevlig är jag ju inte då förståss.
Har du sovit gott i din nybäddade säng?
HAHAHAHA!
Jo de kan vara luriga ibland, de små liven
Gulligt så länge man inte är dyngtrött själv!
Aaah!
Jag har ju inte riktigt det problemet, för jag är aldrig människa! *hihihi*
Värsta är bara att jag blir så surrsjuk när jag inte har sovit nåt. Skulle kunna snacka ihjäl en tegelsten
Uuäääääääh!!
Jag har tråkigt!
Ingen vill prata med mig!
Vad ska jag göra nu då?
Jag hittar ingen rolig tråd att trakassera med mitt övertrött-yrande.. *snyft*