pitebor.... 2!!!
Jo, det finns lunch för vuxna men ibland undrar jag om det finns frukost till vuxna
Jo, det finns lunch för vuxna men ibland undrar jag om det finns frukost till vuxna
Två historier:
Det var två älgar som satt i en bastu
Då sa den ena: Det är varmt
Då sa den andra: Jag vet
Vet du varför norrmän alltid har ett tomt glas i kylskåpet?
Det kan komma någon gäst som inte är törstig.
Ha, ha , ha , ha
Carmen:Det är bara för att dom kommer att "lägga" ner den gamla tråden snart.
Carmen och Linda: Sluta bråka nu , dety är väl ínte hela världen att Linda fick inlägg 2000 i förra tråden.Carem kan ju alltid satsa på denna tråd istället
Carmen: jo, visst ´kan man få göra det
Nä, nu måste jag gå och hämta Max från dagis, men vi höres senare
Nu är jag tillbaka och nu sover max ute i vagnen, okej det gör han varje dag och det har han gjort sen han var bebis.
Han fick sova inne i säng när han var sjuk och det har väl hänt att han har sovit i sängen flera gånger men hab sover bäst i vagnen
Hej alla Glada
Slarva: Har du införskaffat dig några utemöbler än?
Linda: Hur gick det i Freddes skola?
Idag har vi inte gjort något speciellt, och det är trist att "bara" vara hemma och inte ha någon att vara med.
Björn började jobba kl.14, Sabine är ute och cyklar och det har hon varit enda sen hon kom hem från dagis. Max han bara busar hela tiden så det är inget roligt.
Imorgon ska vi iväg och äta lunch i den skolan som Sabine ska börja i och det ska bli roligt.
Jag var på arbetsförmedlingen idag och det var verkligen inge roligt, dom har ju inget vettit att säga utom bara säger samma sak varje gång man är där.
Men , men hoppas att ni andra har haft en trevligare dag än vad jag har haft.
Många kramar
Linda: Arbets sa: Har du sökt några jobb? Hur länge har du varit arbetslös? Vi kan inte göra nåt för det är du själv som göra något som ex.sök jobb. Men , hallå det är ju det jag gör!!!!
Vilket dagis ska Siri börja på? När ska hon börja?