Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Hej!
    Vad har ni gjort idag då?

Vi har varit och hälsat på i Sabines skola och det verkar vara en riktig bra skola,alltså kullenskolan.

Sabine vill börja skolan nu men vi har sagt till henne att hon kommer att börja efter sommaren men det tycker hon är långt till.
    Hon vill börja skolan nu!!! Men samtidigt så vill hon börja tillsammans med hennes kompisar och vi har sagt till henne att dom kommer oxå börjar skolan när sommaren är slut och då sa hon att hon och hennes kompisar kunde börja nu!!! Men det går inte sa vi då,det är bra att hon vill börja skolan för det kunde ju vara tvärtom.

Vad ska ni göra ihelgen då?

• Fam Eklund

Hej!
    Vad har ni gjort idag då?

Vi har varit och hälsat på i Sabines skola och det verkar vara en riktig bra skola,alltså kullenskolan.

Sabine vill börja skolan nu men vi har sagt till henne att hon kommer att börja efter sommaren men det tycker hon är långt till.
    Hon vill börja skolan nu!!! Men samtidigt så vill hon börja tillsammans med hennes kompisar och vi har sagt till henne att dom kommer oxå börjar skolan när sommaren är slut och då sa hon att hon och hennes kompisar kunde börja nu!!! Men det går inte sa vi då,det är bra att hon vill börja skolan för det kunde ju vara tvärtom.

Vad ska ni göra ihelgen då?

• Fam Eklund

Oj, då det blev visst lite fel där men hoppas att ni kan förlåta mig för att jag råka tryka så att det blev två inlägg, det var inte meningen. FÖRLÅT!!!!

• Fam Eklund

Hej!
    Det var ett tag sen vi träffades så vad säger ni att det är dax snart igen?

Det är ju så fint väder och ska tydligen fortsätta vara det så jag tycker att vi ska träffas ute i solen någonstans.

Idag har vi tagit ut våra cyklar och cyklat lite, hade en trevlig picknik på förmiddagen

Eftermiddagen fick bli en runda på stan, köpte kortbyxor, linne till Sabine och tittade efter sandaler till Max, men det fanns inte

Jag kommer att börja på en utbildnig på främnäs den 15 maj (detta är via arbetsförmedlingen) så Sabine och Max kommer att gå på dagis på heltid f.r.o.m då så det ska bli spännade och se hur det kommer att gå.

Många kramar till er

• Fam Eklund

Har lagt in lite nya bilder i bildgalleriet igen (om ni vill titta så är det bara att göra det)

• Fam Eklund

dio: Tack , visst är dom fina och dom kan vara snälla mot varann ibland

Du hade oxå väldigt många fina bilder

missteddy: Jag var inne och kollade på dina bilder och dom var oxå fina

• Fam Eklund

Jag träffar er gärna i badhusparken en em någon dag den kommande veckan

För sen så börjar jag på framnäs den 15 maj

• Fam Eklund

Är det någon som vet exakt vilket datum dom börjar med loppis i badhusparken?

• Fam Eklund

missteddy: vad bra, för vi funderar på att stå där någon gång och hoppas på att bli av med lite saker som vi inte har någon använning för ex.barnkläder, babysaker, ett blomstativ m.m.

• Fam Eklund

missteddy: Jo, jag kan tänka mig att det är mycket folk då
    Vi hade tänkt att vara där jätte tidigt då vi ska stå där och skaffa barvakt så att man slipper ha barnen där så tidigt på morgonen, men vi får se när det blir vi ställer oss där.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!