pitebor.... 2!!!
Carmen: Ok, hoppas det går bra för dig och att du lyckas med att få ditt efterlängtade körkort
Carmen: Ok, hoppas det går bra för dig och att du lyckas med att få ditt efterlängtade körkort
Hej!
Jag blev gravid när jag var 19år och blev mamma två månader inann jag skulle fylla 20år.
Jag var tillsammans med en kille i 1år som jag var kär i då och vi hade sex flera gånger utan skydd och det hände inget.Men sen så hade vi ett sk.upphåll i vårat förhållande på 6 mån och då blev jag tillsammans med en annan kille och han var oskuld och vi hade sex en gång på vårat 3 månaders långa förhållande och då blev jag gravid (fast det visste jag inte då).Jag blev tillsammans med den första killen igen och vi hade sex som vanligt och sen när det visade sig att jag var gravid så trodde både jag och den första killen att det var vårat barn men sen så gjorde vi ett faderskaptest och det visade sig att vi hade fel och det vände upp och ner på vårat förhållande men vi fortsatte att vara tillsammans men det var svårt så det håll i 4år sen efter det så träffade jag Björn och vi var överns att vi skulle skaffa barn så efter att vi hade varit tillsammans i 3 månader så blev jag gravid och sen efter 1års förhållande så förlovade vi oss och fick barn, efter två år förhållande vart det en flytt hit till pite och giftermål
Händer det nåt roligt här ikväll?
Godmorgon!
Vad är det för fest ni pratar om?
När? Var?
Får man komma om man kan?
Kramar
Linda: Baka mitt i natten, du e då inte klok
Men brudar vad är det för fest ni har planerat? Får man komma om man kan?
Ni som ska loppa imorgon tänk på att vara där tidigt. Vi var där kl.04:00 förra lördagen och då var det redan folk där som hade stält upp sina bord. Folk kom och ville köpa grejor redan vid kl.05:00.
Vid kl.07:00 var det nästan packat med folk och bord och dom som kom då hade jätte svårt att få en plats.
Lycka till imorgon då ni ska sälja grejor,ett tips barnkläder är jättesvårt att sälja. Vi hade nästan bara det och det gick inte så bra för det var så många som sålde det.
jag har anmällt mig till festen men får se om jag kan komma. Hoppas på det.
Lind: När hade du tänkt att vara på plats imorgon då?
Var där tidigt om du vill ha en bra plats för det är mycket folk där redan vid kl.06:00.
Dom lägger t.o.m. ut grejor redan ikväll på visa platser för att dom ska få "dom bästa platserna".
Linda: Nä, där kan du vara lung för dom räknas inte som en extra plats.
Hej alla glada
Sandra: GRATTIS TILL BEBISEN!!!!!
Vilket fint namn hon har fått och lycka till nu med allt.
Hoppas allt gick bra på förlossningen o bb.
Jag har haft en toppen dag ute i solen, det märks att man har varit ute för man har blivit röd på armarna och i ansiktet.
Ville bada idag men dom andra i familjen banga ur så det blev inge bad i älven.
kram
vad roligt för barnen att få vara me i tidningen